Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Drit i Gates da. Poenget står - de som "står bak" - løper de inn og ut av bunkerser hele tida da? Det går jo drøssevis med fly over hele kloden til enhver tid, og disse "chemtrailsene" kommer jo støtt og stadig.

 

Nei selvsagt gjør de ikke det. Igjen disse folka er arrogante og har ikke samme moralsk kompass som du og jeg. Dessuten har dem tilgang på de beste legene/doktorene som finnes. 

 

Har du sjekket ut hvor disse bildene kom fra selv?

Helt selv altså?

 

Jeg er klar over at både video og bilder kan manipuleres, om det er poenget ditt. Man bør ta ALT med en stor klype salt.

 

Igjen, se den eller ikke.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, bildene er sikkert ekte, løgnene er hva de viser.

Men spør deg selv, når de skal teste fly de første gangene, tror du at de fyller opp flyet med passasjerer og potensiellt setter hundrevis av personer i fare?

Eller tror du de setter inn vanntanker for å få vekten, uten at man setter hundrevis av personer i potensiell fare?

 

contrailscience.com_skitch_1608973_20120

Se nederst der, "airbus property flight-test"

 

Her kan du til og med se bilder av Airbus A321neo

 

Du kan spole frem til ca 30 sekunder, så ser du ett typisk "spraye-fly" som egentlig bare er ett testfly..

Jeg kunne sikkert postet 20-30 timer debunkring, men diskuterer heller selv :)

 

 

Så kan man jo spørre seg, om de lyver om bildebevisene sine, hva annet lyver de om..

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men spør deg selv, når de skal teste fly de første gangene, tror du at de fyller opp flyet med passasjerer og potensiellt setter hundrevis av personer i fare?

Eller tror du de setter inn vanntanker for å få vekten, uten at man setter hundrevis av personer i potensiell fare?

 

Du antar de har samme moral som deg og meg. Når de kan teppe bombe sivile i ulike land i midt-østen, tror du virkelig de bryr seg om sivile ombord fly? Dessuten som Dane sier (jeg har hørt det fra andre kilder også), så har dem drevet på med geoengineering i mange tiår allerede.

 

Du kan spole frem til ca 30 sekunder, så ser du ett typisk "spraye-fly" som egentlig bare er ett testfly..

Jeg kunne sikkert postet 20-30 timer debunkring, men diskuterer heller selv :)

 

Du... Dane viser da ikke bare frem bilder i den videoen. Du ser også noen av de som står bak operasjonen som snakker også i videoer han viser fram. Du har tydeligvis gjort opp din endelige mening uansett her, og så lenge du ikke gidder å se det foredraget med Dane Wigington heller, så ser jeg ikke noe poeng i diskutere mer med deg heller. Å diskutere bare for diskusjonens skyld gidder jeg ikke.

 

Edit : skrive feil

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Du antar de har samme moral som deg og meg. Når de kan teppe bombe sivile i ulike land i midt-østen, tror du virkelig de bryr seg om sivile ombord fly? Dessuten som Dane sier (jeg har hørt det fra andre kilder også), så har dem drevet på med geoengineering i mange tiår allerede.

Så det er firmaet flyprodusenten bruker for testing som står bak chemtrails og bombingen i midt-østen?

Nice one  :thumbup:

Lenke til kommentar

Så det er firmaet flyprodusenten bruker for testing som står bak chemtrails og bombingen i midt-østen?

Nice one  :thumbup:

 

Nei, det mente jeg ikke. Trodde du kunne lese mellom linjene der. "military industrial complex", makt eliten eller hva man skal kalle dem står bak. De som flyr flyene gjør bare en jobb, og vet sannsynligvis lite om hva eller hvorfor de gjør som de gjør.

Lenke til kommentar

Du skriver jo "Når de kan teppe bombe sivile i ulike land i midt-østen, tror du virkelig de bryr seg om sivile ombord fly?" som svar på at det er testfly som av åpenbare grunner bruker gratis vann i stedet for timesbetalte mennesker som dødvekt.

Så setter du jo både de som bomber og de som tester under ett..

 

 

Men du er altså uenig i at de bruker vanntanker i testfly, selv om dette både er tryggere, bedre og betydelig billigere?

Jeg forstår jo at det ville ødelagt mye..

Lenke til kommentar

Ja meg avklare min feil her da. Jeg burde ikke sitert deg og ditt eksempel her i mitt svar. Den videoen du linka til, viste et fly som sikkert har et helt annet formål kanskje, som har ingenting med chemtrails og geoengineering å gjøre.

 

De som står bak chemtrails og geoengineering, har som hensikt å kontrollere klimaet på Jorda, og bruke det som våpen mot land som ikke vil samarbeide. Ikke de samme folka, men det samme nettverket de jobber for står bak bombing i midt-østen. Samme mentaliteten og menneskesyn. Er det godt nok forklart nå?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

De som står bak chemtrails og geoengineering, har som hensikt å kontrollere klimaet på Jorda, og bruke det som våpen mot land som ikke vil samarbeide. 

 

Hvilket land er det som bruker "chemtrails" mot Norge når jeg ser kondensstriper på himmelen her hjemme? Hva er det Norge ikke samarbeider med dette landet om?

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Du kan gjerne finne bilder av tanker i chemtrails-fly, så begynne å undersøke opphavet til disse bildene.

100% av de stammer fra test-fly tilsvarende det i filmen og bildet. Samt så klart enkelte brannslukkefly som slukker skogbranner og lignende.

 

Da er jeg tom for temaer som har blitt tatt opp her ihvertfall :)

Lenke til kommentar

 

Ja meg avklare min feil her da. Jeg burde ikke sitert deg og ditt eksempel her i mitt svar. Den videoen du linka til, viste et fly som sikkert har et helt annet formål kanskje, som har ingenting med chemtrails og geoengineering å gjøre.

 

De som står bak chemtrails og geoengineering, har som hensikt å kontrollere klimaet på Jorda, og bruke det som våpen mot land som ikke vil samarbeide. Ikke de samme folka, men det samme nettverket de jobber for står bak bombing i midt-østen. Samme mentaliteten og menneskesyn. Er det godt nok forklart nå?

 

Du veit at når du ser chemtrails på himmelen, så kan du kikke på FlightTracker der du ser at det bare Norwegian/SAS "på vei til Bergen etc", ikke sant? Kom igjen nå, Betroz - ikke si at du tror på dette pisset her?! Chemtrails? Really? Du?  :huh:

 

Hvem er det de sprayer på hardangervidda a? 

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere beviser jo hva jeg sa for en del poster tilbake da :p

 

Jeg er dårlig til å forklare slike vitenskaplige ting på en overbevisende nok måte. 

 

Se videoen til Dane Wigington eller ikke. Gjør opp din egen mening etter det. Jeg har ikke sagt at jeg er 100% overbevist heller har jeg vel...? At jeg la ut link i denne tråden til Dane sitt foredrag gjorde jeg for å spre informasjon. Hva folk gjør med det er opp til hver enkelt. Ikke min oppgave å overbevise noen som helst, spessielt når dere ikke gidder å se litt av videoen engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Dere beviser jo hva jeg sa for en del poster tilbake da :p

 

 

Se videoen til Dane Wigington eller ikke. Gjør opp din egen mening etter det. Jeg har ikke sagt at jeg er 100% overbevist heller har jeg vel...? At jeg la ut link i denne tråden til Dane sitt foredrag gjorde jeg for å spre informasjon. Hva folk gjør med det er opp til hver enkelt. Ikke min oppgave å overbevise noen som helst, spessielt når dere ikke gidder å se litt av videoen engang.

 

Det er ingen som har interesse av å se en video. Hva er det med dere konspirasjonsteoretikere, hvorfor kan dere ikke argumentere på egenhånd men må linke til videoer hele tiden?

Lenke til kommentar

Du er i akkurat samme båt som folk som påstår at jorda er flat, du er klar over det?

 

Nesten verre, så jeg er enig med deg, dette er nå direkte "tinnfoil hat"-tema, der flat jord helst "hinter om det pga satan". Mange Flat-jordere tror også på chemtrails. Betroz. Sorry, jeg har nå mistet all respekt for deg. Igjennom så mange år med dataprat så leverer du de greiene her. Håper du kommer tilbake til jorda en dag :(

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Det mest fascinerende er at selv med de mengder forskning og informasjon man har tilgang på i dag så gror disse teoriene som aldri før. Forsåvidt greit nok at man er overbevist om at fiendtlige makter kontrollerer klima via fly - det skader i hvert fall ikke uskyldige. Vaksinemotstand derimot, det gjør meg skikkelig forbannet.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...