Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134

Igjen informasjonen kommer fra Dane Wigington, som har fått det fra ingeniører som jobber med det. Klart du kan velge igjen å tro det er bullshit.

 

Jesus Christ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus Christ.

 

For klarhet her, jeg har ingen utdannelse innen dette feltet, så ja jeg kan ikke vertifisere informasjonen uten noe tvil. Derfor jeg også har skrevet at jeg er ikke selv 100% sikker på at Dane Wigington sitter med hele sannheten, kanskje bare deler av den. Hvis det gjør meg til en konspirasjonsteoretiker i dine øyne, så får det være.

 

Når det gjelder at disse stripene på himmelen er bare kondens, så hvordan kan dem da skru det av og på? Om dere hadde tatt tid til å se denne videoen, så viser han et videoklipp som viser tydelig at flyet skrur det av og på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

For klarhet her, jeg har ingen utdannelse innen dette feltet, så ja jeg kan ikke vertifisere informasjonen uten noe tvil. Derfor jeg også har skrevet at jeg er ikke selv 100% sikker på at Dane Wigington sitter med hele sannheten, kanskje bare deler av den. Hvis det gjør meg til en konspirasjonsteoretiker i dine øyne, så får det være.

 

Når det gjelder at disse stripene på himmelen er bare kondens, så hvordan kan dem da skru det av og på? Om dere hadde tatt tid til å se denne videoen, så viser han et videoklipp som viser tydelig at flyet skrur det av og på.

 

OK, så du uttaler deg om hvordan flymotorer og kondens fungerer uten noe som helst grunnlag annet enn en enkel video av en skrulling på internett.

 

En konspirasjonteoretiker er en som tror på og sprer konspirasjonsteorier, jeg synes den beskrivelsen passer deg ganske godt.

 

Hva med denne Wigintons teorier er det du ikke er sikker på? 

Lenke til kommentar

Vel la oss starte med et bilde fra USA der denne operasjonen er mest brukt. Hva dem gjør der påvirker ikke bare USA, men globalt også. Grunnen til at det er mer i USA er rett og slett fordi de har det største militæret i verden.

 

chemtrails.png

 

Tror du virkelig det du ser der er bare kondens fra fly? Om du tror det der er normalt, så vet jeg ærlig talt ikke hva mer jeg kan si... Flere slike bilder her og info her.

Tror du må finne frem definisjonen av ordet *bevis*. Om dette bildet er tilfelle, hvor har du bevis for at dette er chemtrails? Hva er det med dette bildet som sier at dette *ikke* er kondens?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med denne Wigintons teorier er det du ikke er sikker på? 

 

Vel det kan tenkes at de som driver med chemtrails har datamodeller som viser at sluttresultatet kan bli noe annet enn det Wigington påstår. At mennesker manipulerer klimaet og været tviler jeg ikke på, men metodene og sluttresultatet kan diskuteres.

 

Visste du forresten at "konspirasjonteoretiker" ble oppfunnet av CIA som en metode for å stoppe dem som satte tvil til den offesielle forklaringen for drapet på Kennedy? I dag brukes det mot alle som setter tvil til den offesielle versonen av alt. Det er et effektivt middel å bruke i en diskusjon for å angrepe karakteren til en annen ;)

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Vel det kan tenkes at de som driver med chemtrails har datamodeller som viser at sluttresultatet kan bli noe annet enn det Wigington påstår. At mennesker manipulerer klimaet og været tviler jeg ikke på, men metodene og sluttresultatet kan diskuteres.

 

Visste du forresten at "konspirasjonteoretiker" ble oppfunnet av CIA som en metode for å stoppe dem som satte tvil til den offesielle forklaringen på drapet på Kennedy? I dag brukes det mot alle som setter tvil til den offesielle versonen av alt. Det er et effektivt middel for å bruke i en diskusjon for å angrepe karakteren til en annen ;)

 

Du klarer helt fint å drepe din egen karakter på egenhånd med all den mangelfulle bevisførselen din. En video og et bilde av kondens er det du har kommet med så langt for å fremme dine synspunkter, ikke veldig overbevisende akkurat.

 

Hvordan velger du ut hvilke av påstandene til denne Wigington som er riktige og hvilke som er feil?

Lenke til kommentar

Tror du må finne frem definisjonen av ordet *bevis*. Om dette bildet er tilfelle, hvor har du bevis for at dette er chemtrails? Hva er det med dette bildet som sier at dette *ikke* er kondens?

 

Vel når folk har data som viser at disse stripene påvirker hvor nedbør kommer, hvor mye og hvor giftig den er, så er det noe i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Vel når folk har data som viser at disse stripene påvirker hvor nedbør kommer, hvor mye og hvor giftig den er, så er det noe i dette.

 

Hva får deg til å være overbevist om at disse dataene er sanne? Har du etterprøvd påstandene som blir lagt frem i youtube-videoen?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Nei, men Dane Wigington kan. Du vet han skrullingen.

 

Hvorfor har han rett og "alle andre" feil ang. dette temaet? Har du spurt deg selv om det?

 

450px-ThisIsYourCaptainChemtrailing.jpg

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Okay, så man kan kun legge ut informasjon på dette forumet hvis man fra før har klare bevis å legge fram. Har man ikke det, så er informasjonen automatisk antatt å være bullshit, og man blir stemplet som det ene og det andre...

 

Går det virkelig ikke an å dele informasjon her med hensikt å dele informasjon slik at folk kan gjøre opp sin egen mening...?

 

Man trenger ingen politistat til å kontrollere hvilken informasjon som sensureres eller ikke, vanlige folk gjør det helt frivillig! Helt utrolig hvilken flokkmentalitet som finnes her inne.

 

Ja, det er sunt å være skeptisk til ALT man hører og leser! Problemet er at denne skepsisen deres er minst like selektiv som min.

 

Edit : Jeg har sagt mitt.

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Okay, så man kan kun legge ut informasjon på dette forumet hvis man fra før har klare bevis å legge fram. Har man ikke det, så er informasjonen automatisk antatt å være bullshit, og man blir stemplet som det ene og det andre...

 

Går det virkelig ikke an å dele informasjon her med hensikt å dele informasjon slik at folk kan gjøre opp sin egen mening...?

 

Man trenger ingen politistat til å kontrollere hvilken informasjon som sensureres eller ikke, vanlige folk gjør det helt frivillig! Helt utrolig hvilken flokkmentalitet som finnes her inne.

 

Ja, det er sunt å være skeptisk til ALT man hører og leser! Problemet er at denne skepsisen deres er minst like selektiv som min.

 

Edit : Jeg har sagt mitt.

 

Du har ikke sagt en dritt, du har linket til en youtubevideo, og alle kritiske spørsmål du får avfeier du blankt fordi denne videoen liksom skal ha svaret på alle våre spørsmål. Du klarer ikke en gang linke til tidspunkt i videoen.

 

Du må være den dårligste og lateste konspirasjonteoretikeren jeg noensinne har vært borte i.

 

PS: Å skylde på flokkmentalitet er noe av det første konspirasjonteoretikere gjør. Du er ikke enestående og har oppdaget en hemmelig konspirasjon som spenner verden over, det eneste du har gjort er å sluke en youtubevideo med påstander som har blitt tilbakevist gang etter gang rått.

Lenke til kommentar

Okay, så man kan kun legge ut informasjon på dette forumet hvis man fra før har klare bevis å legge fram. Har man ikke det, så er informasjonen automatisk antatt å være bullshit, og man blir stemplet som det ene og det andre...

 

Går det virkelig ikke an å dele informasjon her med hensikt å dele informasjon slik at folk kan gjøre opp sin egen mening...?

 

Man trenger ingen politistat til å kontrollere hvilken informasjon som sensureres eller ikke, vanlige folk gjør det helt frivillig! Helt utrolig hvilken flokkmentalitet som finnes her inne.

 

Ja, det er sunt å være skeptisk til ALT man hører og leser! Problemet er at denne skepsisen deres er minst like selektiv som min.

 

Edit : Jeg har sagt mitt.

Hvorfor påta seg offer-rollen så kjapt? Poenget mitt er at du snakker om aluminium osv allerede FØR vi har etablert faktumet om at chemtrails i det heletatt eksisterer! Det er der jeg vi vil at vi skal starte. Men du kommer jo ikke med noe som helst, bare en haug av tom-prat og direkte pisspreik? Så kom igjen, få på plass beviset som viser at de faktisk sprøyter oss i fra fly! Er du med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I timen i dag kom vi over temaer som omhandlet litt konspirasjoner, chemtrails var en av dem. Der vistnok nato land sprayer en blanding av aluminionioner og barium i atmosfæren. denne tung metall blandingen brukes for at et våpensystem kalt for H.A.A.R.P skal kunne gjøre diverse ting i atmosfæren.

 

Du skal vistnok kunne se disse "flyene" sprayer ut gifter, fordi de flyr mye lavere når de slipper ut kjemikaliene enn vanlige kondensstriper, som oppstår høyere oppe.

 

Problemet er vel at disse tungmetallene er giftige, er det noe hold i denne saken eller bare tullball ?

 

Beklager skrivfeil, er ingen forfatter smile.gif

 

Jeg ser ikke for meg at aluminum og barium vil bli værende der for alltid, dersom det nyttes. Er ikke det for tungt. Selvsagt så vil vel værsystemer kunne holde tunge ting oppe en stund, men kanskje ikke for alltid?

Lenke til kommentar

Hvis fly som sprøyter ut kjemikalier flyr vesentlig lavere enn vanlige rutefly vil kjemikaliene raskt komme ned igjen nesten uansett hva det er - typisk neste gang det regner. Unntaket er hvis kjemikaliene er en gass som er lett nok til å holde seg i luften over lengre tid. Det er først når ting kommer virkelig høyt opp i atmosfæren at vinden er slik at partikler kan bli der over lengre tid. For eksempel har svovelpartikler fra store vulkanutbrudd blitt observert høyt oppe i atmosfære i hvert fall et par år etter utbruddet.

 

Aluminium i ione-form er ikke bra for oss, så hvis det hadde blitt sprøytet ut kunne det faktisk blitt et problem. Ionene ville nok funnet noe å binde seg til i god tid før de kommer ned, men hva og hvordan det ville påvirket giftigheten har jeg ikke kompetanse til å vurdere. Barium er svært reaktivt og vil også reagere med noe før det kommer ned. Giftigheten avhenger av hvilke salter som dannes. En god del av bariumsaltene er uløselig i vann og de går rett gjennom kroppen uten noe problem. Bariumsalter som er vannløselig har derimot en tendens til å være giftig.

 

En liten kuriositet er at hartvedten omtaler både aluminium og barium som tungmetaller. Barium er tungt nok til å kunne fortjene en slik benevnelse, men aluminium er definitivt et lettmetall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Man kan jo spørre seg selv om sprøyting fra fly ville vært den beste metoden å spre midler som "skal øke mengden av alzheimers og senke IQ-en til befolkningen". I mitt hode ville det i hvert fall vært langt enklere, billigere og mer effektivt å distribuere dette via drikkevann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...