Gå til innhold

Refleksjon: Life v1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sequel er på vei ja, og denne oppfølgeren har allerede millioner av innbitte tilhengere som forsvarer dets eksistens med nebb og klør. PS3-fanboys kan bare legge seg, disse er ti ganger verre.

 

 

Utrolig mye genialt i denne tråden her også, lo høyt flere ganger. Tror Eigil har nok kilder til inspirasjon hvis spillet noen gang skal re-reviewes. Det er jo tross alt et spill som endrer seg konstant ;)

 

Lenke til kommentar

Det er en del som har prøvd å forlenge spillet når de ser at det nærmer seg gameover slik at de kan fortsette senere når spillet har utviklet seg litt mer og det som var feil kan fikses. Så langt er det vel ingen som har kommet tilbake.

 

Hvis man vil kan en jo gå videre etter førstegangstjeneste så er det jo mulig å fortsette etterpå for de som vil det til Afghanistan eller for den som vil ha noe litt mer utfordrerne prøve seg i Kongo...

Lenke til kommentar

Det kjipe med spillet er at man ikke har så mye helse, skal ikke mer enn en kule til for å bli game over. Hadde også vært kult med mulighet til å fly. Det å trene opp skills er jo ufattelig tidkrevende og den eneste livsviktige rustningen man egentlig kan få fatt i er gummi.

 

Ikke finner jeg quit-mulighet, men har heller ikke hatt behov for det.

 

Hvem av dere er det forresten som styrer Obama?

Lenke til kommentar
I disse dager så rulles det ut en stor oppdatering som skal få has med det nyeste viruset, men problemet er skeptiske brukere som ikke vil innstallere den. Dermed blir viruset spredd som aldri før.

 

Jeg venter heller på en patch fra utvikleren, Evolution. Av  virusfikser fra tredjeparter er jeg selektiv.

 

Er forøvrig alt for mange valg i dette spillet, og konsekvensene er heller kjedelige.

F.eks. sa karakteren min opp jobben i dag, så hva som skjer om en uke er heller uforutsigbart.

 

Hadde også vært greit med en save/load-mulighet, slik at man kan gå tilbake om man finner ut man gjorde noe dumt.

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Jeg er meget skeptisk til dagens utnevnelse av nye gamemasters på serveren Norge. Tviler sterkt på at den gjengen klarer å gjøre Life 1.0 noe bedre, selv om enkelte av de har både høy lvl og høy honor innenfor visse klasser. Noen som vet om det er bedre på andre servere, f.eks. Sverige?

 

Ellers er jeg som mange andre så addicted at jeg spiller minst 15-16 timer i døgnet. Ofte føles det som om jeg spiller når jeg sover også. Jeg kommer nok ikke til å slutte med det første, med mindre jeg gjør en tabbe eller får trøbbel med viruset som herjer for tiden.

 

Sinclair

Endret av Sinclair
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...