Gå til innhold

Refleksjon: Life v1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De driver og prøver å patche vekk virusene, Dotten. I disse dager så rulles det ut en stor oppdatering som skal få has med det nyeste viruset, men problemet er skeptiske brukere som ikke vil innstallere den. Dermed blir viruset spredd som aldri før.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
noen andre enn meg her som skaffet seg dame ingame?

folk sier det er tafatt, men syns det er helt OK jeg da :)

Flere ganger. Var ikke helt fornøyd med den første så bytta, men viste seg at jeg ikke kjørte kompatibel programvare med den utgaven så det gikk helelr dårlig. Nå har jeg prøvd igjen og denne gangen så ser det ut som jeg har fått tak i riktig utgave.

Noe av problemet med dette spillet er kompabilitetsproblemene. Man kan kaste bort både timer, dager og tilogmed år før man innser at man har valgt en companion cube som kjører en helt annen versjon av software og ikke funker med ditt operativsystem.

Lenke til kommentar
De driver og prøver å patche vekk virusene, Dotten. I disse dager så rulles det ut en stor oppdatering som skal få has med det nyeste viruset, men problemet er skeptiske brukere som ikke vil innstallere den. Dermed blir viruset spredd som aldri før.

 

Men det kuleste med spillet er jo at viruset kan bekjempes av gameren selv om oppdatering ikke installeres. AI'en er der helt fantastisk. Selv om det dessverre ikke gjelder alle.

 

Det kuleste med spillet er jo at man sammen med en annen kan lage nye spillere, som så blir født inne i spillet. Det er nesten som jeg undres over om jeg er skapt i spillet eller ikke. Det hadde vært sykt filosofisk hodeverk.

Lenke til kommentar

Savner en karakter. Nå er jeg riktignok bare en tredjedel (?) uti spillet, men vil gi det 7/10 så langt. Som regel veldig underholdende, men litt vanskelig til tider og jeg savner mer klare mål.

 

Når det gjelder den nevnte militærfunksjonen, så kan man prøve en tutorial kalt Førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...