Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android finnes ikke til telefonen enda. Sikkert ikke langt unna.

 

Legg .cab filen en plass på telefonen du husker - finn telefonen - start filutforsker - finn filen - dobbelt klikk på filen :)

 

Edit:

http://www.xda-devel...android-to-hd2/

:new_woot:

 

Tror det blir en god stund før vi ser en Android-port. Slik jeg har forstått det har de ikke fått til driveren til Touch-screen funksjonen, samt en hel del andre ting... Men er jo et stort fremskritt da de har jobbet lenge med å få kernelen til å boote.

Lenke til kommentar

Hallo. Har instalert Norsk Tipping på telefonen, men når instalasjonen er ferdig finner jeg ikke programmet på telefonen. Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne det??

Dette finner du under JBlend, ettersom dette er et Java-program. Start -> Verktøy -> JBlend. Jeg har dette programmet liggende som en av snarveiene på hjemmeskjermen.

 

Du bør også stille inn Norsk Tipping til å kun bruke 3G-nettet (det vil nemlig spytte ut feilmeldinger hvis du bruker WLAN-trafikk til dette - jeg mener på at de bruker mobilnettet til å identifisere mobilnummeret ditt, og dermed koble opp mot spillerkortnummer). Når du har startet JBlend og har listen over programmer foran deg, hold inne fingeren over Norsk Tipping Mobilspill ("høyre-klikke"), velg Innstillinger (nederst), og velg din mobilleverandør fra listen "Velg nettverk" (min heter "Telenor Internett").

Lenke til kommentar

Hallo. Har instalert Norsk Tipping på telefonen, men når instalasjonen er ferdig finner jeg ikke programmet på telefonen. Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne det??

Dette finner du under JBlend, ettersom dette er et Java-program. Start -> Verktøy -> JBlend. Jeg har dette programmet liggende som en av snarveiene på hjemmeskjermen.

 

Du bør også stille inn Norsk Tipping til å kun bruke 3G-nettet (det vil nemlig spytte ut feilmeldinger hvis du bruker WLAN-trafikk til dette - jeg mener på at de bruker mobilnettet til å identifisere mobilnummeret ditt, og dermed koble opp mot spillerkortnummer). Når du har startet JBlend og har listen over programmer foran deg, hold inne fingeren over Norsk Tipping Mobilspill ("høyre-klikke"), velg Innstillinger (nederst), og velg din mobilleverandør fra listen "Velg nettverk" (min heter "Telenor Internett").

 

Bruker Wifi på Norsk Tipping. Ingen problem

Lenke til kommentar

Android kjører på HD2:

Den største utfordringen med driver til input på skjermen er vertfall løst :D

 

Kjører dette med WM i bakgrunnen eller bootes det opp som et separat ROM?

 

Det bootes opp fra "Haret" fra SD kortet, er nok tidlig for egen Android rom enda. Har forøvrig fått testet og det fungerer, bortsett fra at det kræsjer hvert 5. minutt. :p

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt CHT ganske lenge, og CHT trekker mye resurser.

Kan ikke si at jeg har lagt merke til dette selv. Jeg er til og med av motsatt oppfatning. CHT erstatter animasjoner med enklere animasjoner som krever mindre ressurser. I tillegg ser det ut til at manila ligger på 0% cpu-bruk når den ikke navigeres i. Og det er da jeg evt trenger ytelsen andre steder. Minnebruk ser ut til å ligge på 2.5MB, noe jeg syns er helt akseptabelt. Har det forøvrig vært gjort noen tester på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...