Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I samtalemodus i meldingene så står ikke det jeg sender, kun meldingene jeg motar. Så om jeg har en samtale med han Per, så kommer kun det han skriver. For å se mine meldinger må jeg gå på tradisjonel modus og på sendte elementer. Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette? :)

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig overasket over hvor pen og god den er! At folk sier at WM er elendig er bare tull! Kanskje ikke like bra som Android, men utrolig pent og raskt!

 

Jeg fant ingen ROMs som passer til meg da, er det noen som er et must? Vil heller ikke ødelegge noen funksjoner eller legge inn noe ustabile greier.

 

 

 

Lenke til kommentar

Eh! teit spørsmål, på startsiden så står været under kalenderen. I hele dag har tempraturen som har blitt vist vært ravende gal. Står fortiden på 3 grader, mens tempraturvidgeten på pcen sier 14 grader. Er det en feil fra accuweather, eller er det noe galt med innstillingene på telefonen?

Lurer også på dette med datatilkobling. (det lille H symbolet øverst) det virker som om denne tilkoblingen lever sitt eget liv.

Spørsmålet mitt er: bruker jeg tellerskritt når denne H'en er aktiv??

Lenke til kommentar

Eh! teit spørsmål, på startsiden så står været under kalenderen. I hele dag har tempraturen som har blitt vist vært ravende gal. Står fortiden på 3 grader, mens tempraturvidgeten på pcen sier 14 grader. Er det en feil fra accuweather, eller er det noe galt med innstillingene på telefonen?

Lurer også på dette med datatilkobling. (det lille H symbolet øverst) det virker som om denne tilkoblingen lever sitt eget liv.

Spørsmålet mitt er: bruker jeg tellerskritt når denne H'en er aktiv??

 

Hvor ofte er oppdateringen på været ditt? Den skal stemme hele tiden. Telefonen skal vite hvor du er til enhver tid i verden.

Når deg kobler seg opp mot hsupa (super 3g) så er dette pga de automatiske oppdateringene du har på din HD2 som tvitter, facebook, aksjer, vær osv. Dette må du i tilfelle skru av om du ikke vil at den skal koble seg opp.

Du betaler ikke for at 3g er tilkoblet, men du betaler for den informasjonen som lastes opp eller ned via nettet (dette gjelder selvfølgelig ikke trådløst nettverk)

Lenke til kommentar

Eh! teit spørsmål, på startsiden så står været under kalenderen. I hele dag har tempraturen som har blitt vist vært ravende gal. Står fortiden på 3 grader, mens tempraturvidgeten på pcen sier 14 grader. Er det en feil fra accuweather, eller er det noe galt med innstillingene på telefonen?

Lurer også på dette med datatilkobling. (det lille H symbolet øverst) det virker som om denne tilkoblingen lever sitt eget liv.

Spørsmålet mitt er: bruker jeg tellerskritt når denne H'en er aktiv??

 

Hvor ofte er oppdateringen på været ditt? Den skal stemme hele tiden. Telefonen skal vite hvor du er til enhver tid i verden.

Når deg kobler seg opp mot hsupa (super 3g) så er dette pga de automatiske oppdateringene du har på din HD2 som tvitter, facebook, aksjer, vær osv. Dette må du i tilfelle skru av om du ikke vil at den skal koble seg opp.

Du betaler ikke for at 3g er tilkoblet, men du betaler for den informasjonen som lastes opp eller ned via nettet (dette gjelder selvfølgelig ikke trådløst nettverk)

Lenke til kommentar

Ny radio ute 2.11.50.20, har brukt den i noen dager nå og er kjempefornøyd spesielt med strømforbruket.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694868

 

Hvordan updater man radioen? Kan ikke med NBH-fil

 

Fant det ut :)

 

Jeg lurer på det samme. Hva gjorde du?

 

Legger den i ei mappe og bytter navn til ruu_signed på filen. Så kopierer jeg over custom ruu og starter den eller bare drar den over ruu_signed..

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig overasket over hvor pen og god den er! At folk sier at WM er elendig er bare tull! Kanskje ikke like bra som Android, men utrolig pent og raskt!

 

Jeg fant ingen ROMs som passer til meg da, er det noen som er et must? Vil heller ikke ødelegge noen funksjoner eller legge inn noe ustabile greier.

 

Denne er veldig fin, rask og stabil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...