Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modaco NoData har gjort at jeg får et en ekstra dag uten å måtte lade den. Nå holder den seg i 3 dager med moderat bruk! Ingen kan komme å si at den har dårlig batteri. Husk på den at den tross alt har en stor skjerm på 4,3" med 800x480 pixler, 1ghz prosessor og 448mb ram. Da kan man spør seg selv hvorfor iPhone har 100 timer mindre standbytimer, og det uten støtte for multitasking. hmm.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Velg uke-visning via kalenderen i outlook på pcen din. Så kjører du sync på telefonen din.

Jeg har gjort som du forklarer, men det blir ikke uke-visning i kalenderen fra HTC. Jeg synkroniserer kun via Exchange, kan dette være grunnen?

 

 

Jeg måtte sjekke på min egen, og fant nå ut at metoden jeg beskrev kun gjør susen på kalenderen i outlook, ikke på "sense-kalenderen" som ligger på slideren.

Lenke til kommentar

Velg uke-visning via kalenderen i outlook på pcen din. Så kjører du sync på telefonen din.

Jeg har gjort som du forklarer, men det blir ikke uke-visning i kalenderen fra HTC. Jeg synkroniserer kun via Exchange, kan dette være grunnen?

 

 

Jeg måtte sjekke på min egen, og fant nå ut at metoden jeg beskrev kun gjør susen på kalenderen i outlook, ikke på "sense-kalenderen" som ligger på slideren.

 

Tror det må en sense modifikasjon til her. Jeg har letet lenge etter denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Et lite problem har oppstått, jeg la akkuratt inn et nytt ROM, men når jeg skulle skru den av og på så kommer jeg ikke lenger enn til den hvite skjermen der det står htc med grønn skrift. Hvordan kommer jeg meg ut av dette? Har prøvd å ta ut og sette batteriet inn igjen, men til ingen nytte.

Lenke til kommentar

Velg uke-visning via kalenderen i outlook på pcen din. Så kjører du sync på telefonen din.

Jeg har gjort som du forklarer, men det blir ikke uke-visning i kalenderen fra HTC. Jeg synkroniserer kun via Exchange, kan dette være grunnen?

 

 

Jeg måtte sjekke på min egen, og fant nå ut at metoden jeg beskrev kun gjør susen på kalenderen i outlook, ikke på "sense-kalenderen" som ligger på slideren.

 

Tror det må en sense modifikasjon til her. Jeg har letet lenge etter denne funksjonen.

Gjør som jeg beskrev på forrige side. Da har du ukenr. tilgjengelig, men ikke i kalenderen på slideren.

Lenke til kommentar

 

hvor og hvilken side ser du ang selvskrivende skjerm?

 

I første innlegg på denne tråden finner du et utvalg av CAB-filer. last ned og installer den som heter "htc touch_screen_3.3_test_reduced_sensitivity.cab" og start telefonen på nytt. DIREKTELINK

 

Denne installerer jeg hver gang jeg installerer en ny ROM og tastaturet blir mye bedre å bruke med denne installert.

 

At jeg ikke har installert den tidligere, det ble jo en helt annen telefon, nå kan en jo skrive lange meldinger uten å måtte rette hele tiden. Kan ikke annet enn å anbefale.

Lenke til kommentar

Kjøpte HD2 til kona idag. For en RÅ! mobil.

Jeg lurer dog på hvordan er det med støtte for flash (gjærne en link) og hvordan er det med ryktene om at HD2 vil støtte win mobile 7?

Lang tråd har ikke orket å gå gjennom alle sidene, beklager hvis dette er "noob" spørsmål :)

Lenke til kommentar

Flash er vel tilgjengelig gjennom Skyfire browseren er det ikke det da? Når det kommer til HD2 og WP7 så kommer det ikke til å bli lansert noen offentlig ROM for dette pga at HD2 ikke oppfyller de nødvendige kravene, selv om det eneste jeg vet at den mangler er "tre knapper på fronten"

 

Men du skal ikke se bort fra at noen porter WP7 til HD2, arbeidet er vel allerede igang om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt 2 ekstrabatteri, lader og ladekabel:

 

http://www.spider-foot.com/2x-akku-usb-wand-ladegerät-kabel-bildschirm-protector-für-htc-hd2-t8585-htc-leo-100-eu-p-597.html

 

Storfornøyd så langt. Batteriet er bare ladet opp 1 gang og er i alle fall ikke langt ifra originalbatteriets kapasitet. Ladekabelen er mye "bedre" enn originalkabelen da den er svært mye mer fleksibel og bøyelig. Batteriene er en svært god kopi av originalen. Ser helt lik ut og har unike "serienummer". Sitter litt bedre i telefonen. Batteriladeren er også genial og forseggjort. Stort blått lyst når batteriet er ferdigladet og rosa lys når det lader. I tillegg har den jo USB-uttak. Selve laderen lader batteriet noe raskere enn selve telefonen.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...