Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://wmpoweruser.com/?p=17520

 

ALLE som har HD2 MÅ ha dette!

 

 

Jeg er forelsket på nytt i min HD2, lastet inn her om dagen!! Helt herrlig! Hatt min siden feb. og synes det var godt med en sommerforelskelse av denne typen :)

Hva er endringene fra 1.7.1.1 til 1.8.5?

 

 

Videoen forklarer meget godt hva 1.8.5 er. Jeg er for nOob til å kunne gi deg noen spesifikasjoner. :)

 

Hadde jeg brukt min HD2 enda, så hadde dette vært en møst! Setter iPhone tilbake i "steinalderen".

Lenke til kommentar

Jeg hadde en link til en side hvor jeg kunne laste ned spill til HD2. Helt fantastisk, men nå eksisterer ikke denne siden lenger. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne spill av GOD kvalitet hen nå?

 

Du snakker sikkert om den siden jeg også brukte. :cry:

 

Håper noen har en bra side de vil dele :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en link til en side hvor jeg kunne laste ned spill til HD2. Helt fantastisk, men nå eksisterer ikke denne siden lenger. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne spill av GOD kvalitet hen nå?

 

Du snakker sikkert om den siden jeg også brukte. :cry:

 

Håper noen har en bra side de vil dele :)

 

 

Stemmer det! :) Og den var veldig bra! Fantastisk grafikk a du! Håper også det er noen som sitter på en side de er villige til å dele med seg :)

Lenke til kommentar

Etter 20 dagers intensiv bruk på ferie i NYC, er jeg mer enn noengang oppgitt over denne modellen.

 

 

Jeg hadde det slik. Var på vei til å kaste den i veggen. Men den fungerte fint med standard rom. Så fort jeg la inn en del apps ble den slik. Nå kjører jeg tweaked rom og har installert kun de programmene jeg trenger. Etter å ha installert ett program så venter jeg 3-4 dager for å se om det fungerte fint eller ikke... før jeg installerer neste program.. Tungvindt, men min måte og finne ut om det er en app som gjør at den henger.

 

Mitt største problem var heng i telefonmodulen (og andre steder) og at batteriet var tomt lenge før 16 (når jeg startet dagen med fullt batteri kl 08).

 

Jeg tror kanskje det er homescreen og ny taskmanager som tok knekken på min forrige installajson. Men dersom standard rom gir samme problem uten apps installert så hadde jeg no kreklamert.

Endret av milkwood
Lenke til kommentar

Var uten pc en stund nå å var mye på nett med hd2 en min, og hentet en del bilder fra bla google som jeg vill hente fra telefonen til pcen, men finner dem ikke noen plass, kan se dem i albumet og de er lagret på selveste telefonen men har lett igjennom alt av mapper når jeg koblet den til pcen, men finner ingen av dem. Noen måte hente bildene over på pcen på ?

Lenke til kommentar

Fikk skjermen min knust i går, men telefonen fungerer... Leverte den inn til reperasjon med forsikring i går. Klarte selvfølgelig å glemme å bytte til original ROM. Har brukt SSPL, så har det egentlig noe å si?

 

 

Og en annen ting jeg lurer på.. Hva betyr XE i denne SPL-1.42.0000 XE?

Endret av M-Mathisen
Lenke til kommentar

Trenger nytt minnekort, da jeg har brukt det som fulgte med telefonen, men nå er det mer enn fullt. Noen som kan anbefale sted å handle, og ikke minst HVA man skal handle. Det er jo enorme mengder å velge mellom....

 

 

micro sd helst klasse 6 så du får mest speed ut av det

 

men ellers gå for 32 Gb hvis du har råd;)

Lenke til kommentar

Trenger nytt minnekort, da jeg har brukt det som fulgte med telefonen, men nå er det mer enn fullt. Noen som kan anbefale sted å handle, og ikke minst HVA man skal handle. Det er jo enorme mengder å velge mellom....

 

 

micro sd helst klasse 6 så du får mest speed ut av det

 

men ellers gå for 32 Gb hvis du har råd;)

 

Takker! :) Blir i allefall et klasse 6, men nødvendigvis ikke er 32 Gb ;) Var ikke slikt en fikk kastet etter seg så jeg.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...