Gå til innhold

Sarkozy tatt med piratkopier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde han kjørt for fort, kjørt i fylla, voldtatt noen eller liknende, da hadde det vært en fillesak. Piratkopiering er vesentlig mer alvorlig enn det meste annet, ihvertfall i forhold til stafferammene.

Dette er et veldig viktig poeng som ikke har vært nevnt før du sa det her.

 

jeg vil bare si; N1!

F4i1

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Minner meg om klientene til NAV som risikerer ubetinget fengsel ved trygdebedrageri over 60 000 kroner kontra saken i stortinget hvor seks tidligere stortingspolitikere har mottatt og mottar urettmessig pensjon. Ifølge Riksrevisjonen utgjorde beløpet 5,7 millioner kroner.

 

Hvis din saksbehandler i NAV gjør en feil som gjør at du får utbetalt for mye, så skal du selv forstå dette og er dermed straffeansvarlig. En smule tragisk for de som ikke er helt stødig med tall og lovverk?

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

ROFL nei tipper han blir enten ustraffet eller får en veldig mild straff

 

syns han burde bli tatt fra president statusen og en klekkelig bot, særlig når privat personer får million bøter for å ha lastet ned ting til privat bruk, og her har han altså piratkopirt brent DVD og distrubert dem... joda... hurrah for systemet!

Lenke til kommentar

Det der var bare tilpass. Så kan han selv se hvor lett det er å drite seg ut. Strafferammen har han vel selv vært med på å vedta, så han vet vel hva han burde forvente.

 

Dette her lyser det skadefryd ut av mine øyne. Godt de finner ut hva de egentlig driver med i praksis.

 

Minner meg om klientene til NAV som risikerer ubetinget fengsel ved trygdebedrageri over 60 000 kroner kontra saken i stortinget hvor seks tidligere stortingspolitikere har mottatt og mottar urettmessig pensjon. Ifølge Riksrevisjonen utgjorde beløpet 5,7 millioner kroner.

 

Hvis din saksbehandler i NAV gjør en feil som gjør at du får utbetalt for mye, så skal du selv forstå dette og er dermed straffeansvarlig. En smule tragisk for de som ikke er helt stødig med tall og lovverk?

 

Den saken der sovna bort i det stille. Det beviser hvor lett det er å si hva andre skal gjøre, så lenge du slipper å gjøre det selv. Det blir alstå som man sier: gjør som jeg sier ikke som jeg handler/gjør.

Lenke til kommentar

Allons enfants de la Patrie

Le jour de gloire est arrivé !

Contre nous de la tyrannie

L'étendard sanglant est levé

L'étendard sanglant est levé

 

Franskmenn liker å kjempe mot systemer. Selv de som styrer systemene liker å bekjempe sitt eget system ved å være en del av det.... :|

 

De nekter å snakke engelsk selv om de kan det. De bruker azerty-tastatur. De spiser mugg, drikker garvesyre og dypper snegler i hvitløk. Når de streiker, uansett hvem som streiker, så blir det bråk og krig i gatene. De har 2-4 timer lange lunsjpauser. Vil pensjoneres når de er 55 eller yngre. De kappa hodet av en konge for å kvitte seg med monarkiet, får så å insette en liten keiser som prøvde å ta hele verden og mislykkes, og han tilber de fortsatt... Jeg må si jeg liker dem. Er ofte i Frankrike faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...