Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Er vel helst skjermen det ja. Hørte at AA ikke klarte høyere enn 1024x600 ut, men det var vel da linpusutgaven. Lyst til å bestille en slik, eneste tilbakeholdenheten nå er at jeg leste at noen ment den gikk fort varm... kan jo være defekt utgave, men det spiller stor rolle for meg om den blir varm på undersiden. Har en dell laptop som jeg for tiden bruker hjemme og på skolen. 15" med 9 cells batteri, den går varm som bare f og står derfor konstant på kjølestand hjemme, koblet til TV. Med en AA kunne jeg brukt den på skolen og dermed sluppet både å varmeskade dell'en samtidig som jeg slipper å plugge ut div skjermkabler, USB huber og liknende pluss å dra med meg den store saken hver gang

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel helst skjermen det ja. Hørte at AA ikke klarte høyere enn 1024x600 ut, men det var vel da linpusutgaven. Lyst til å bestille en slik, eneste tilbakeholdenheten nå er at jeg leste at noen ment den gikk fort varm... kan jo være defekt utgave, men det spiller stor rolle for meg om den blir varm på undersiden. Har en dell laptop som jeg for tiden bruker hjemme og på skolen. 15" med 9 cells batteri, den går varm som bare f og står derfor konstant på kjølestand hjemme, koblet til TV. Med en AA kunne jeg brukt den på skolen og dermed sluppet både å varmeskade dell'en samtidig som jeg slipper å plugge ut div skjermkabler, USB huber og liknende pluss å dra med meg den store saken hver gang

Min har stått på i flere timer nå, og den er ikke særlig varm under i det hele tatt. Min andre gamle laptop blir veldig varm i forhold.

Lenke til kommentar
Har det kommet no ny versjon av AA1 Fan control?

 

Btw, har lagt merke til at jeg har en død piksel i skjermen. Hvordan kan jeg få fikset dette?

Om den bare henger fast (stuck), kan du finne et "stuck pixel fixer"-program på google som blinker skjermen i rød, grønn og blå veldig raskt for å "løsne" pixelen. Det kan ta flere timer, og om du er ekstra uheldig, vil den ikke løsne. Den kan være helt død også...

Lenke til kommentar
Da har jeg mottatt mobiltbrebånd i dag fra Netcom med Huawei E220 adapteren. Den fungerer iallefall knall sammen med linpus og vodafone sin Mobil Conect software for linux.

 

Om noen vil ha en liten how to å få dette til å virke med linux, skal jeg jeg lage det. Det er bare 3 enkle ting å gjøre for å få det til å fungere :new_woot:

 

Ja takk, vil gjerne ha en how-to for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...