Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg har en Acer Aspire One 110L hvis SSD har vandret heden. Så vidt jeg vet er det kun SSDen som er defekt. Dersom noen har lyst på den er det bare å si i fra, så kan den hentes i Bergen sentrum. Det er snakk om maskinen selv med 1GB ekstra RAM installert, uten batteri og med strømforsyning.

 

EDIT: Maskinen er tatt.

Endret av Te'om
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har nettopp fått meg en Aspire One 110L, men den mangler batteri. Jeg vet at mange av dere som kjøpte Aspire One 110/150-seriene oppgraderte fra 3 til 6 eller 9-cellers batteri. Det er ikke tilfeldigvis noen av dere som ikke bruker 3-cellers batteriet og kunne tenke dere å gi det bort? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er mulig, men minneporten sitter veldig utilgjengelig til.

 

http://freak.no/forum/showthread.php?t=158649

 

Tabeller over hvilket minne som passer hvilke maskiner er ofte veldig ufullstendige. Minnekontrolleren sitter i CPUen og disse prosessorene takler inntil 2 GiB minne. Du må bare finne ut hvilke minnemoduler som har riktige specs. Du kan egentlig sjekke lister over kompatibelt minne i andre maskiner med samme prosessor.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg en Aspire One 110L, men den mangler batteri. Jeg vet at mange av dere som kjøpte Aspire One 110/150-seriene oppgraderte fra 3 til 6 eller 9-cellers batteri. Det er ikke tilfeldigvis noen av dere som ikke bruker 3-cellers batteriet og kunne tenke dere å gi det bort? :)

 

Det var 8,9" det?

Jeg solgte min men hadde et batteri til overs tror jeg.

Må inn i data haugen å kikke.

Endret av halnes1
Lenke til kommentar

Det stemmer. 8,9-tommer. Den benytter forresten samme batteri som D150, D250 og sikkert mange flere av Acer Aspire One-modellene.

 

PC-en er under konvertering til barne-PC. Klistremerker, josefine-spill, nrk-super.no osv. Nå må bare ungen lære å bruke/tastatur først. Om noen måneder fuller hun 3 og da er det kanskje på tide med PC. :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det stemmer. 8,9-tommer. Den benytter forresten samme batteri som D150, D250 og sikkert mange flere av Acer Aspire One-modellene.

 

PC-en er under konvertering til barne-PC. Klistremerker, josefine-spill, nrk-super.no osv. Nå må bare ungen lære å bruke/tastatur først. Om noen måneder fuller hun 3 og da er det kanskje på tide med PC. :)

 

Ikke funnet noe enda, men datahaugen er stor og pga opp pussing så er alt stuet inn i høye skap med stor rasfare.

Leter videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer. 8,9-tommer. Den benytter forresten samme batteri som D150, D250 og sikkert mange flere av Acer Aspire One-modellene.

 

PC-en er under konvertering til barne-PC. Klistremerker, josefine-spill, nrk-super.no osv. Nå må bare ungen lære å bruke/tastatur først. Om noen måneder fuller hun 3 og da er det kanskje på tide med PC. :)

 

Har du en adresse jeg kan sende batteriet til

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...