Gå til innhold

Voksenlan dundrer videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Aldersgrensen var 25, eller 20 hvis du drar sammen med to "verger", tror jeg.

Skrevet (endret)
VoksenLAN høres tøft ut!

Dette høres ut som om jeg definitivt kunne vært med på. "Gammelgaming" og filefelingsj.." Speilegggs Osse-Mon rulez

Endret av Nuffern
Skrevet

Utrolig bra at dere har dratt igang dette. Utrolig kult. Har selv vært på diverse LAN gjennom mitt liv og føler jeg begynner å bli for gammel for dem, inkl TG.

Ser frem til å bli jomfru en gang til ja :yes:

Skrevet
Edit: Fantastisk! TG burde vurdere teltcamp snart!

TG har nå teltcamp? Har de siste årene hatt to store, oppvarmede (selv om det skar seg godt i 2008) fellestelt utenfor sørenden av skipet.

Tror det er real fare for at folk hadde krepert om de fikk sove i egne telt uten varme, men men ;-)

Skrevet
25 år tror jeg det var. Hadde vært gøy med noe lignende i Trondheim. :)

+1

Ser utroligt moromt ut. Begynner å bli lenge siden jeg var på skikkelig lan sist. Må si jeg savner det lit.

Skrevet

Ser ekstremt hyggelig ut ja. Er selv 24 om en måned, men føler allikevel jeg hadde passet mye bedre inn på et slikt LAN enn på andre som f.eks. TG (selv om jeg aldri har vært der selv). Har flere ganger vurdert forskjellige LAN, men tanken på "fjortis vibbene" får meg alltid til å stå over hehe.

Skrevet
Ser det står Martine på lista, lurer på om det er samme jenta som var på TG i år :)

Martine er søt, men HAN er en gutt, i allefall når han er hos oss :!:

Skrevet

Dette må jeg nesten prøve på en gang :)

Har ikke likt meg på "14`is" lan siden jeg ble 18, og siste lan var jeg vell ca på rundt de tidene.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Dette er noe jeg tydeligvis har gått glipp av. Tenker at jeg og noen venner kommer på voksenLAN 10 :)

Skrevet
Rett etter at førstemann er ropt opp skjønner vi at dette er noe mer enn utlevering av t-skjorter, alle som kommer opp får nemlig klemmer av to av arrangørene.

Noe TG kan ta opp?

Trur den deltagerlisten hadde vært, realisitisk 10% lenger om Vlan hadde ligget som en artikkel her litt før start.

Hvordan er det med plassen? Regner med at dere finner plass etter å ha talt opp mantallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...