Gå til innhold

Akambrukernes bilder - oktober 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: :!: Den var da virkelig stilig Tom..flotte bord ja.( Her er det så mye aktivitet på Forumet for tiden, at man rekker ikke følge med på alt nei...)

 

Et jeg tok av lillesøstra mi nedi gangen i dag. Jula opp blitsene litt, bare for å kontrollere at alt funka. Skyports er oppe og går :)

 

Det var et nydelig bilde av en søt lillesøster :yes:

Randia

Lenke til kommentar

671330923_KSfxC-L.jpg

 

Høststemning på vei til bussen hjem.

 

Har prøvd å bøffe opp fargen litt på regnbuen. Dessverre hadde den blitt ganske mye svakere i løpet av tiden det tok meg å grave frem kameraet fra sekken :-/

 

EDIT: Hm, ble det veldig mørkt? Laptopskjermen har elendig vertikal innsynsvinkel, så det er omtrent umulig å bedømme skikkelig :-/

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar
Slenger inn et jeg tok på en topptur i høstferien:

Flott natur!

 

--

 

Gjør et forsøk på et arkitekturinnlegg. Disney Concert Hall i Los Angeles. Bygget er ikke foreviget i oktober, men behandlingen av bildet er foretatt i inneværende måned om ikke annet :O)

post-24025-1254777643_thumb.jpg

D80, 12mm, ISO320

Lenke til kommentar
Gjør et forsøk på et arkitekturinnlegg. Disney Concert Hall i Los Angeles. Bygget er ikke foreviget i oktober, men behandlingen av bildet er foretatt i inneværende måned om ikke annet :O)

Stilig bilde av stilig arkitektur. Men de grønne parasollene var ikke helt i stil ...

 

Her er det en som klargjør for en lengre reise ...

 

post-126935-1254846927_thumb.jpg

E-620 + 14-42mm @ 1/80s, f/8, 42mm, ISO 400

 

Tom

Lenke til kommentar
Takker. :)

Randi: Det første er ikke for lyst på min skjerm, er skjermen din veldig lys? :)

Natrich: Takk. :) Jeg liker det siste bildet jeg også, det er nok på mange måter et likeverdig portrett. Men det er ikke et trynebilde, så det blir nok ikke brukt. :)

Har nødutstyr, i transition modus for tiden, mulig skjermen er lys ja...neida bildet ditt er ikke for lyst, helt fint sikkert. Nydelig uttrykk. (Bare tenkte den ene halvdelen av ansikt var en ørliten tanke for belyst, men den kontrasten fra skyggesiden er jo veldig fin da.)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...