Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Ferrari 348


Ulrik91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ihvertfall ikke inntrykk av at det gikk så særlig godt! Men lyden er ihvertfall en ting for seg selv. :)

Sjåføren virket ikke særlig rutinert, så denne videoen er nok ikke helt representativ for bilens potensial. 0-100 på 5.6 s og topphastighet 275 km/t hadde holdt for meg, men nå vet jeg jo ikke hvilke referanser du har.

Lenke til kommentar
Fikk ihvertfall ikke inntrykk av at det gikk så særlig godt! Men lyden er ihvertfall en ting for seg selv. :)

 

Bilen går nok bedre enn dette, videoen fokuserte nok først og fremst på å demonstrere lyden. Det var i hvert fall derfor jeg postet den.

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Bullshit! En Ferrari er en orgasme på hjul om du velger å skryte av den eller ikke.

 

Å den lyden! :dribble::love: er det rart jeg er forelska i den?

 

Så foresten 348n på kjøpesenteret i dag! Helt rå! Blir mer og emr gira every day :w00t:

Endret av Ulrik91
Lenke til kommentar

:w00t:

Hei Ulrik9

 

Syns at du skal prøve å realisere drømmen :thumbup:

 

Kjøpte meg F355 Berlinetta og er veldig fornøyd med bilen så langt :love:

 

seriøst? så bra! Utrolig fin bil! Hvor mye kosta den deg? og hvor gammel er du? :w00t:

 

edit: Hvor mye betaler du i forsikring hver måned?

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar

Tror det koster det samme, kanskje billigere.. siden det er mer elektronikk på den samtidig som forsikringen ikke har noe statistikk på tyveri, ulykke etc.

 

seriøst? det er jo ikke såpass dyrt. En venn av pappa hadde en Bmw, men det var første gang han forsikret bilen på seg selv, det kostet han 20 000 kr i et år.

Lenke til kommentar

Jeg har salg som yrke samtidig så har jeg 75% i bonus. Betaler ikke fullpris til forsikring, flink til å få ned prisen :new_woot:

 

Fikk pris hos IF på 60tusen, men de ville ikke ha meg som kunde. De forsikrer ikke Ferrari på folk under 28 sa de!

Endret av power007
Lenke til kommentar

Jeg har salg som yrke samtidig så har jeg 75% i bonus. Betaler ikke fullpris til forsikring, flink til å få ned prisen :new_woot:

 

Fikk pris hos IF på 60tusen, men de ville ikke ha meg som kunde. De forsikrer ikke Ferrari på folk under 28 sa de!

 

haha, så braa:P! Lønner det seg å registrere forsikringen på seg selv når man er 18? For å spare opp bonus? Var det slik du gjorde?

 

PS: TS sorry for at jeg bruker tråden din :innocent:

Lenke til kommentar

Nei, kjøpte meg første bilen når jeg var 22:) Men, det som lønner seg er å bruke bytte selskap.. Til å begynne med var jeg kunde hos IF, men valgte å gå over til gjensidige.. etter noen uker ble jeg oppringt av IF og de ville ha meg tilbake, for at de skulle få meg tilbake så hadde jeg som betingelse at bonus skulle opp og prisen ned!

 

Etter ett par mnd ringte gjensidige og ville ha meg tilbake :!:

 

Tror jeg har byttet selskap hvert år nå! og samtlige ganger har jeg blitt satt opp i bonus samtidig ned i pris..

 

Hvert år forhandler jeg alt av avtaler jeg har når det gjelder andre ting, for å få ned prisen!

Endret av power007
Lenke til kommentar

Det handler ikke om å skryte for trådstarteren tenker jeg meg, det handler om å oppfylle en guttedrøm. Betyr ikke nødvendigvis at det er skryt det er snakk om :thumbup:

Enig. Man må ikke ta alt for å være ren skryting. Samtidig synes jeg at man også skal ha lov til litt selvskryt, dersom man har noe å være stolt over.

 

TS kan senere være stolt over at han hadde baller nok til å gjennomføre en av mange drømmer i livet. De fleste lever og leker med tanken uten å gjennomføre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...