Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
?

 

Jeg får ikke lagt bildet ditt i førsteposten når du har lagt det til som vedlegg. For å fikse det går du inn på You-->Signatures-->Large signatures på Icheckmovies. Trykk "Get the UBB code" og bare copy-paste den linken i et innlegg.

 

Jeg har nå oppdatert med deg og rjd-2, men fiks bildet så er vi helt ajour ;)

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Går det an å miste medaljer? Viss du hadde 25 filmer, så plutselig forsvinner den ene filmen for eksempel

Dine premier er avhengig av den til enhver tid rådende status du har på en liste. Med utskiftninger på listen vil din status på den kunne endres, og dermed kan du i verste falll miste din medalje.

Lenke til kommentar
Går det an å miste medaljer? Viss du hadde 25 filmer, så plutselig forsvinner den ene filmen for eksempel

Dine premier er avhengig av den til enhver tid rådende status du har på en liste. Med utskiftninger på listen vil din status på den kunne endres, og dermed kan du i verste falll miste din medalje.

 

Tusen takk for svar

Lenke til kommentar

Det er en sak jeg har lurt på en stund.

 

Er det ikke meningen at "View movies you don't share"-funksjonen på en brukers profilside skal vise filmene som er krysset av for én av partene, men ikke den andre? Jeg får jo bare opp alle filmer som finnes på iCheckMovies. Dette gjør jo funksjonen helt unyttig og overflødig, mener nå jeg. Har jeg misforstått litt?

 

Red.: Det gikk nettopp opp for meg at den lister opp alle filmer som ingen av oss har sett. Det er ikke denne funksjonen jeg ser noen nytteverdi i, da. Ønsker meg en funksjon som jeg beskrev ovenfor.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...