Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Et lite spørsmål til alle brukerne av denne nyttige nettsiden: Hvilken/hvilke lister har dere som mål og fullføre og hvilke lister ser dere på som mest "prestisje" og fullføre? Selv har jeg veldig sansen for TSPDT listen.

Box office er en grei liste å se alt av, så slipper man "Har du ikke sett den?!". Utenom det synes jeg Reddit sin topp 250 er en solid liste sammen med Empire sin topp 500.

Lenke til kommentar

Jeg går for å fullføre en del topp 50 lister på imdb først jeg, men det tar jo så sykt lang tid! God motivasjon for å se film da, og finner også mye jeg ikke har hørt om som er knallbra.. Jeg anbefaler alle å sjekke ut topp 10 kortfilmer fra imdb, mange av de ligger på youtube eller andre steder på nett.. Mye bra og mye morsomt der, har bare sett 5-6 selv da, men det går fort å se 3-4 stk..

 

BTW, ser at den norske filmen Reprise faktisk ligger på en liste der, The 21st Century's Most Acclaimed Films. Ble litt overraska da jeg så det, men for all del, det er jo en ganske god film da.

Lenke til kommentar
Eneste jeg forsøker å "pushe" meg til nå er å se topp 50 dokumentar. Naturligvis veldig mye bra der.

Jeg har også tatt sikte på den lista. En av de siste jeg så var For All Mankind (Blu-ray).

 

Den var nydelig og ikke minst veldig spennende.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Er ikke så ekstremt flink med data så jeg vet ikke hvordan jeg klarer å legge ut listen min. Noen som kan forklare enkelt hvordan jeg gjør det?

 

http://www.icheckmovies.com/profile/wiseguy/

 

??? Du kan ikke legge ut private lister. Men du kan anbefale (relevante) lister til staben.

 

Jeg mente å legge ut profilen slik det står på side 1 der og som lufen har gjort det.

Endret av Wise-Mobster91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...