Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les noen sider bak.

 

Noe jeg lurer på, men som sikkert er besvart:

 

Kan jeg bruke XP SP1, SP2 og SP3 serials om en annen?

 

Har ACM mulighet for å blackliste serialene mine?

 

Ja, det har jeg testet. Brukte f.eks en SP3 lisens på en norsk SP2 plate.

 

ACM har sikkert muligheten til å svarteliste lisenser, men tror nok de valgte å ta bort W7 istedenfor å starte jobben med å sjekke hvem som virkelig var studenter og ikke, og så svarteliste ut i fra det.

Men er vel ingen som kan garantere deg for hva som kommer til å skje en gang i fremtiden.

 

Har lasta ned win7 og fått brent den på plate(active ISo Burner) og booter opp uten problemer men når jeg har trykket "Install now" på menyen så dukker dette opp (bilde)

 

Det der fikk jeg når jeg prøvde å installere 64bit versjonen på en pc der Windows ikke fant drivere til SATA kort/RAID oppsett på hovedkort eller eget kort.

Måtte tilslutt legge inn 32bit, da jeg ikke fant riktige drivere etter gjentatte nedlastninger...den hang seg opp i noe som jeg ikke fant ut av, og den sier jo ikke hva den mangler.

Lenke til kommentar
hvis jeg gjør dette nå funker det da? ble litt forvirra i første posten :s

 

forvirret av dette:

 

For øyeblikket (kl 17.12) er Windows 7 fjernet fra MSDNAA. Ser ikke ut som om det kommer tilbake heller, se bilde under. Det finnes likevel en rekke andre programmer der som Windows 2008 server, Windows 2003 server, XP, Vista etc.

 

Og kopi av info fra ACM? skjønner ikke helt hvordan det kan være forvirrende...løpet er kjørt for Windows 7 via ACM i alle fall....men det finnes jo mye annet der da. Så 120 kroner er jo fortsatt billig for f.eks fire Windows 2008 Enterprise lisenser.

Lenke til kommentar
Har lasta ned win7 og fått brent den på plate(active ISo Burner) og booter opp uten problemer men når jeg har trykket "Install now" på menyen så dukker dette opp (bilde)

Samme fikk jeg når jeg brukte en DVD+RW plate(som var brukt før). Tror Win7 DVD'en har høye krav til DVD-plater.

 

Nå har jeg akkurat brent ut via Alcohol på en ny DVD-R plate, og nå funka det smertefritt.

 

 

OG til folk som spør etter lisenser. Ikke for å være drittsekk eller noe, men dere var rett og slett for seint ute. Jeg tror de færreste av oss som har fått lisenser har særlig lyst til å gi fra seg de helt uten grunn? Det er også ulovlig, som det blir nevnt her flere ganger.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

hmmm, det er noe rart med den meldingen fra ACM. Kikker litt på andre forum, og finner andre meldinger enn den jeg først fikk.

 

Windows 7 er jo borte, så kan jo være noen som har sett en eller annen melding, og så bare kopiert den. Kanskje greit å roe seg litt ned, og så se i morgen om Windows 7 er tilbake eller ikke...

 

Men se her, forskjellen mellom disse to:

 

Den jeg hadde fra redflagdeals.com:

 

Dear Students,

 

This is a heads-up that Windows 7 Final Release has been taken out of the Microsoft Developer Academic Alliance package offered to ACM Student Members. Windows 7 Beta remains. There has been a very large influx of NON-computing students joining ACM to just get Windows 7. Windows 7 Beta remains.

 

The Developer AA package is really JUST for computing-type students. Microsoft offers another package Dream Spark to all non-computing students. So, it looks like the viral nature of the net has, "yes," told lots of students about this offer, and, "no," we don't want every student.

 

I encourage you to check our ACM Student Membership for "real." It is a great bargain -through the Developer AA Package there's still a lot fo software for free, and, you can also download Sun and CA stuff. And, you are eligible for e-mentoring, a digital edition of Communications of the ACM (that's really "hot"), Crossroads, etc., etc.

 

Have a look: http://www.acm.org/membership/panel?pageIndex=2

 

Lillian Israel

ACM Director of Membership

 

Fra http://forums.slickdeals.net/showpost.php?...p;postcount=289

 

Hello Folks,

 

This is a heads-up that ACM has taken Windows 7 Final Release out of its Microsoft Developer Academic Alliance package offered to Student Members. Why? The very large influx of non-computing students and professionals joining ACM just to download the software. We do have a Code of Ethics you know...

 

I encourage you to check out ACM Student (and Professional) Membership for "real" since both categories of membership are a bargain. For students, they get free e-mentoring, access to software from other companies (like Sun and CA), the digital edition of the very "hot" and much-talked about Communications of the ACM, Crossroads Magazines, etc., etc.Have a look:

http://www.acm.org/membership/panel?pageIndex=2

 

Lillian Israel

ACM Director of Membership

 

og her er enda en:

 

Dear Students,

 

This is a heads-up that the Windows 7 Final Release is no longer in the Microsoft Developer Academic Alliance package offered by ACM. Due to a really large influx of non-computing students we had to take the offer down. There's still a hell of a lot of software in this package though. AND, through ACM's partnership with Sun and CA, there's more software available. If you're a computing (IT) student, please consider joining ACM for "real." It really is a great bargain - you get free e-mentoring, lots of other software to download, the digital edition of Communications of the ACM, etc., etc.

 

Check out our ACM Student Membership website: http://www.acm.org/membership/panel?pageIndex=2

 

Lillian Israel

ACM Membership Director

Lenke til kommentar
Virker det meste i x64? Dvs nettlesere, flash (til VG tv feks), gratis antivirus varianter osv..?

 

flash funker i alle fall hos meg på min 64bit maskin.

Bruker F-prot, og har ikke prøvd gratis antivirus. Men så og si alle programmer som funker på 32bit funker på 64bit. Det finnes to programfil mapper, en for 64bit og en for 32bit programmer.

Lenke til kommentar
Prøver den på IEEE nå bare for gøy, men det koster bare $27, så lurer på hvorfor det....

Meldte meg også inn her og reagerte også på prisen, av de mailene jeg har fått så langt står det heller ikke nevnt noen ting om at jeg kommer til å mota noen MSDN mail, menmen...verdt et forsøk, er student og kunne så absolutt trengt en nøkkel >_< kjedelig å kanksje ha gått glipp av denne muligheten bare fordi jeg var en dag for treg.

 

Må vel strengt tatt si jeg frykter at IEEE kommer til å bli rammet av samme greia som den første siden på langt kortere tid enn "iløpet av de 8 neste dagene".

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Virker det meste i x64? Dvs nettlesere, flash (til VG tv feks), gratis antivirus varianter osv..?

Jeg har brukt Windows 7 64bit i snart ett år. Har ikke hatt noen problemer med hverken programmer \ spill eller annet.

 

Og jeg tester ut utrolig mye rart :p Drivere til 64bit er også på god plass :) go for it!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...