Gå til innhold

[Løst]Ny prosessor. Kompitabel?


Rgr00n

Anbefalte innlegg

Så det er eit fint system. Skal nok holde på det fleste ting

 

Det høres bra ut ja, så skjønner jo du derfor vil gå for "rosinen i pølsa" og gå for AMD topp-modellen. Kan jo være greit og, så slipper man å tenke mere på "prosessor-oppgradering" de nærmeste 3-5(?) årene elns. :thumbup:

 

Ja :p Målet er å ta det i samme slengen, så kan eg heller roe meg ned litt ;) Det einaste eg kan komme til å oppgradere i ein fjern framtid er skjermkortet, men det haster jo heller ikkje :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som dykk kanskje veit, så har eg bestilt MSI hovedkortet og avbestilt ASUS'en. Men...På en mirakuløs måte klarte Komplett å sende ASUS hovedkortet allikavel, og må derfor enten returnere pakken, eller benytte meg av angrefrist. Etter å ha ringt support, så fortalte dem at eg hadde fått angrefrist med i E-mail, men ein rask sjekk, så var det ikkje nokke angrefrist skjema??. Det var dog ein email der om det "Dette er eit vedlegg med angrefrist skjema" eller noe sånt:P

 

For dem som er erfarne Komplett-handlere...Kordan får eg sendt pakken i retur, uten å betale returen? :p Var litt forvirrende :innocent:

 

Edit: Burde eg bare gå for ASUS prosessoren istedenfor MSI'en siden eg fortsatt kan avbryte MSI bestillinga?

 

ASUS: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=434393

 

MSI: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485694

 

 

 

Oppdatering: ASUS Prosessoren ankommet Oslo sitt postkontor:P Regner med at den kommer hit om 2-3 dager. MSI'en er fortsatt ikkje plukket.

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar
Er nesten ingen forskjell på dem.. bare avbestill msi'en , så slipper du dèt trøbbelet.

 

Ja, vil ikkje tro eg kommer til å merke nokke spesiell ytelse mellom dem. Og no slepper eg retur og angring og whatnot. Visst ikkje Komplett fucker opp igjen da.... :p

Lenke til kommentar
For dem som er erfarne Komplett-handlere...Kordan får eg sendt pakken i retur, uten å betale returen? :p Var litt forvirrende :innocent:

Du må betale for returfrakten selv.

 

Fekk beskjed om at dette ikkje gjaldt visst varen var sendt feilaktig eller noe sånt. Men det er løst. Gjekk for ASUS'en. Regner med den har samme ytelse som MSI'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...