Gå til innhold

Test: Det meste får gjennomgå


Anbefalte innlegg

At smør funker best, kommer ikke direkte som noen overraskelse: Da må jo diverse oljer man får kjøpt være like bra...

 

Problemet er imidlertid at smør/olje etterhvert vil renne bort når det blir varmt, ergo skulle man hatt et system med pakning rundt slik at det ikke renner bort men holdes på overflaten. Olje og slikt får en tynn hinne som legger seg mellom flatene.

 

Hmmmmm, mumle mumle..!

Endret av bjornh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk test! :lol:

 

Jeg håper på en oppfølger som tar med forslag fra brukerne fra forumet. Her er noen forslag fra meg:

 

- Pesto (God lukt)

- Tørkepapir med matolje (Kan fungere brukbart?)

- Bobleplast (stå klar med brannslukkeren)

- Potetgull (chip + chips = true?)

- Blyplate som er børstet med stålull og kjevlet veldig flatt. (kan faktisk være brukbart på lang sikt) Vel, nå er jeg kanskje spesiell som har slikt liggende å slenge hjemme.

- Hvetemel/potetmel

- Sukker

- Vaffelrøre (byttes hvert 5 minutt til det er tomt. Vel bekomme!)

- Silke/dameundertøy

- Hornsalt

- Malt pepper

 

Også håper jeg dere gjør en litt lengre test av papir med sprit, vann og matolje på. (Hvor raskt fordamper disse? Kan det fungere som nødløsning 5 timer?)

 

problemet er bare at smør/olje etterhvert renner bort når det blir varmt, ergo skulle man hatt et system med pakning rundt slik at det ikke renner bort men holdes på overflaten. Olje og slikt får en tynn hinne som klegger seg mellom flatene.

At det renner bort er jo bare en fordel. Jo tynnere sjikt jo bedre. (Men det må ikke bli så tynt at det kommer luft inn)

Lenke til kommentar

Jeg syns testeren burde ta en lengre test av smør!

Altså, vist smør var så bra, hadde det vert genialt med en modifikasjon som hold nok av mengden på plass!..... Men det vil bli ganske vanskelig tror jeg, men tror enkelte firmaer kanskje kan tjene noe på å lage noe som vi kan bruke, for å holde smøret på plass liksom, håper at denne testen har noe å si liksom, siden, hvor mye billigere kan det bli :D

 

PS: AAAWEEEESOOMMEE TEST!!!!! Dette vil jeg ha mere av, det var ganske gøy! :wow:

Lenke til kommentar

Viktig å presisere hvilket glidemiddel som ble brukt. Vil tro vannbasert glidemiddel (som er det vanligste) presterer mye dårligere enn eksempelvis silikonbasert, evt glidemiddel spesialutvikla for anal penetrering. Finnes vel også enkelte massasjeoljer som burde egna seg bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...