Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm okay så Eastore for 299, men da får jeg bare laste det ned. Ikke noe cd cover? =(

 

Det er så utrolig trist med spill man laster ned, får ikke cover :cry:

Hehe enig, men er vel derfor spillet blir en smule billigere også.

 

Du kan jo sikkert prøve og bestille manual + cover only, så se langt du kommer. :p

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått beta key? Jeg kjøpte BC 2 i november på EA store og lurer på når jeg får beta key.

 

Det står nederst på siden i rød skrift at du garantert vil få beta key.

hva var det du ikke skjønte med dette "Forhåndsbestill Battlefield: Bad Company™ 2 for PC og få garantert tilgang til BETA-versjonen til PC fra og med 28.januar 2010

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått beta key? Jeg kjøpte BC 2 i november på EA store og lurer på når jeg får beta key.

 

Det står nederst på siden i rød skrift at du garantert vil få beta key.

hva var det du ikke skjønte med dette "Forhåndsbestill Battlefield: Bad Company™ 2 for PC og få garantert tilgang til BETA-versjonen til PC fra og med 28.januar 2010

 

FRA OG MED ja. Da blir det andre boller ;) Den gangen jeg bestillte var det ikke snakk om noe beta:P

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe spillet fra Ea store (for å få beta - eller er det sagt noe om andre måter å få beta på enda?), men hva gjør jeg da vis Pc'en crasher eller lignende? Hvor lagres spillet ettersom det er en download? Kan det lastes ned igjen? Andre muligheter ?

 

Ser dette ble en del spørsmål men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...