Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BF3 kommer tidligst i 2011. Hva med å ha BC2 i mellomtiden? Spillet vil uansett være verdt hvert eneste øre.

Så klart, men spørs om dataen min drar det, klarer riktignok mw2, men det er ikke med mye. Kommer ikke til å gidde å oppgradere dataen for bc2, men vil vurdere en ny data når bf3 kommer :D

Lenke til kommentar

forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere.

Lenke til kommentar
forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere.

hvorfor er det bedre med digital download?

Lenke til kommentar
forhåndsbestilte nettopp bc2 lmt. edition til PC for 399kr på EA store, digital download.. Slipper alt styret med frakt og denslags. Endte opp med EA store etter å ha bestilt fra 3 forskjellige steder fra før.. først fra usa, inkludert beta access (tror det var gamestop), men fant ut at det ble litt dyrt med frakt. Så fra game.no, men nettbanken min godtok visst ikke betalingen, 4-5 ganger..) Så fra game.co.uk, 275kr. inkludert frakt, -mva.. men ville heller ha digital download, så får jeg det muligens raskere.

hvorfor er det bedre med digital download?

 

sa jeg ikke det? "Slipper alt styret med frakt og denslags."

 

Dessuten slipper jeg styret med store covre og emballasje.

Lenke til kommentar

I så fall, om du fikk 20 skudd i deg, av mindre kaliber. Så ville det bare stikki litt, men du hadde ikke blitt påvirket eller hindret på noen måte bare gått vanlig videre?

 

DET ER FEIL. Du hadde tryna ned i bakken og dødd !

Du kan skyte noen i magan med et helt magasin fra en pistol før de Kanskje dør. ??? Det er jo totalt missvisende fra virkeligheten.

I så fall burde det ævre vanskelighets grader.

Som lett så tar man mindre damage og hard tar man mer. For både i BC1 og 1943 kan du jo skyte tanks missiler sånn 20cm fra føttene på en fyr uten at han dauer :p

Lenke til kommentar

Ser ut som (på youtube filmer) at BC 2 er mere realistisk en de andre når det kommer til skade.

Selv synes jeg ikke at våpnene ser noe særlig realistiske ut.. Ville heller hatt MW2' våpnene der. :D

 

Jeg anbefaler dere som skal forhåndsbestille BC2 om å IKKE kjøpe på andre steder enn EA Store.

Alle som kjøper fra EA Store har garantert tilgang til betaen som varer 1 måned (27. januar-27.feb)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...