Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Synes det virker rart at MW2 skal ha 'skuffet' noen - det var egentlig ganske klart på forhånd at spillet skulle gjenta COD4, bare at man skulle spe på litt dritt. Jeg har aldri vært i tvil om at Battlefield- serien har holdt et langt høyere nivå enn COD-serien både når det kommer til lyd, intelligens og generell underholdningsverdi.

 

Vel Cod4 var bra og er fremdeles bra (synd jeg begynner å bli lei og inf har gitt opp cod4). Så mange av de som ble skuffet, håpet på et spill som fremdeles var cod4. Men bare med bedre og ny ting. Ettersom det skulle være en direkte etterfølger av cod4. Men synd at dem ødla hele spillet -.-

 

Har bare spilt bf2. Men syntes bf2 var bra når det kom ut (selv om jeg bare spilt inf only, kanskje derfor jeg likte cod4 så godt). Syntes at enkelte var litt for "gode" men fly etc.

 

Men har stor tro på at Bf:Bc2 kommer til å bli bra. Er vel en av de spillene som kommer til å ta fps fronten 2010. Bra at det kommer så tidlig ut også. Håper bare at det blir en suksse. Så andre fps spill produsenter skjønner at det å tilfredstille spillere og hva de ønsker er viktig (hinthint inf ward). Hittil virker alt lovende for bf:bc2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det virker rart at MW2 skal ha 'skuffet' noen - det var egentlig ganske klart på forhånd at spillet skulle gjenta COD4, bare at man skulle spe på litt dritt. Jeg har aldri vært i tvil om at Battlefield- serien har holdt et langt høyere nivå enn COD-serien både når det kommer til lyd, intelligens og generell underholdningsverdi.

 

Det skuffet fordi MW2 skulle være en etterfølger av CoD4 som var et fantastisk spill. Men i stedet for å beholde den gode formelen ble MW2 en kaotisk konsoll port som ikke falt i smak i det hele tatt. Tvungen Steam installasjon som begynte å laste ned spillet i stedet for å bruke de to dvd'ene jeg satt med, ingen dedicerte servere, ingen console, "barping" og overdrevne kill streak awards. Nei, det hele ble bare en stor skuffelse for min del. Det er en grunn til at IW holdt tilbake informasjonen som tilsa at MW2 var en konsoll port til PC, og at omtaler til PC versjonen ikke kom ut før noen dager etter lansering. De visste at PC communitiet ville føle seg pisset på. MW2 er sikkert et helt fantastisk spill til konsoll som det ble designet for. Men for en som spiller FPS på PC og som hadde blitt kjempeglad i CoD4, ble MW2 en stor skuffelse.

Endret av Alpha_Male
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...