Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"How to place an order for delivery for export

To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.

 

To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros. Alternatively, click here to change the website into Euros.

 

If you want to change it back to sterling, just click on the UK flag in the checkout box."

 

da blir det 35.49 Euros = 289.42901 Norwegian kroner + toll (289.42901*1.25) = 361.786263

 

altså 362 kr og det koster i norge 399kr med gratis frakt

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

M.v.a., ikke toll, men det er pirk :p

Må også huske den ekstremt irriterende fortollingsgebyret på ca 106kr som posten tar for å fortolle.

Det finnes nok bedre tilbud der ute, game.no virker greit. Men får du tilgang til betaen der? DET er spørsmålet.

 

Merkoen: deg om det, men jeg har stillt meg imot EA store helt siden de prøvde seg med den "kjøpt programvare er bare nedlastbart i 6mnd etter kjøpet" regelen sin. De har sannsynligvis endret policy siden da, for det ble ganske mye furore da, men bare det faktum at de i det heletatt prøver seg på en absurd begrensning som det får blodet mitt i kok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...