Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

hahaa, en kompiss av meg sier at han kjøpte bad company i går :p haha, han har vist kjøpt en uoffesiell versjon fra utlandet :p [FAIL]

 

 

Men det er ingen TVIL om at BC2 knuser MW2 på så si alle punkter. Som nevnt tideligere i topicen: MW2 er samme smørja i ny forpakning. Må inrømme jeg hadde høye forventninger som ble dratt ned i slummen. Seffølgelig er det morsomt å spille, men var langt i fra mine forventninger.

 

BAD COMPANY <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

http://gamingbolt.com/2009/11/13/battlefie...eo-walkthrough/

 

Ny video med nesten 14 minutter gameplay og forklaringer rundt betaen.

Synd den kun blir for ps3, men det er jo som utviklerne sier:

"Xbox live er allerede steinbra", så det er vel grunnen.

Unner alle, uansett konsoll eller pc, denne betaen.

 

Godt jeg har en ps3 liggende ;>

 

EDIT: PS, husk å krysse av for HD når du skal se videoen.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Fikk min gratis fra ign ved å bruke en proxy :X

 

US beta da eller?

Har EU PSN, så funker ikke her d:

 

Bare lag en ny PSN-konto?

Jeg har også en hoved-EU-psn-konto.

Lenke til kommentar

Da har eg fått noen timer til med dene herligheten.

 

Dette her kan eg si med en eneste gang, dette blir råbra for min del! Spillet ligger ganske likt opp mot orginalen, men leverer likevel en mye bedre følelse jevnt over :) Alle våpen bærer preg av å vere gjennomarbeidet både på lydsiden og feeling. Grain`en i bildet fra det første er borte og grrafikken er absolutt godjent mtp. det ødeleggbare miljøet man herjer i. En dose AA hadde jo gjort seg,men men.

 

Lydbildet,er i likhet med forgjengeren overlegen alt annet eg har spillt. KZ2 og COD kan bare legge seg paddeflate med en gang. Lydbildet leverer på alle plan, og med ett sourround system er det en fryd å la ørekanalene bli masse penetrert av eksplosjoner,svirrende kuler og distanse ild fra alle hold Det hever intrykket av å vere midt i ragnarokk på en svært hektisk dag, fantastisk!

 

Når man kommer rett fra MW2 spillinga, sliter ihvertfall eg litt med kontrollene i starten. Og når eg i tillegg er tvunget til å spille med DS3 så blir det enda meir intressant :p Neida, det funker fett! Litt tid og alt sitter bra!

 

 

 

Eg ser ihvertfall veldig frem til fullversjonen kommer, ingen tvil om det ihvertfall!

Lenke til kommentar

Må si meg enig i Mala her, veldig godt spill. Er avhengig allerede, og det er bare på den ene banen man blir servert. Gleder meg sykt til det fulle spillet. Gikk fort lei av MW2, med tanke på at det er bare kaos, tar ikke mange sekundene før man blir drept bakfra. Synd at det er så jævla lenge til BFBC2 kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har veldig godt inntrykk av BFBC2 hittil. Lydene, effektene, grafikkmotoren, våpnene, stemmene.. Alt er mye bedre enn de forrige spillene. Gleder meg noe sinnsykt til det kommer ut!

 

Bare frist oss mer! :<

 

Vil bare at det skal komme ut, så jeg kan bytte ut cod4 med noe nytt.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Synes det virker rart at MW2 skal ha 'skuffet' noen - det var egentlig ganske klart på forhånd at spillet skulle gjenta COD4, bare at man skulle spe på litt dritt. Jeg har aldri vært i tvil om at Battlefield- serien har holdt et langt høyere nivå enn COD-serien både når det kommer til lyd, intelligens og generell underholdningsverdi.

 

nettopp! derfor skuffer det! eneste positive er ''model 1887'' haglene med akimbo med sjuk ''range'', som blir mest sannsynelig vis patchet : [

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...