Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noe matchingsystem eller servere for ferske spillere..?

en som har spilt 4 timer stiller dårlig mot en 3000timers sersjant liksom... :blush:

 

Men er nok som du sier spilletid må til, jeg blir bare så irritert å vet andre blir irritert når jeg kommer inn på et deathmatch lag hvor 3 spiller bra å kunne ha vunnet men så får de meg på laget som nærmest hjelper alle de andre lagene å vinne... :no:

 

Blir conquest den beste typen å "trene" på.? så jeg ikke ødelegger for andre...

Søk etter Conquest maps, og se etter servere med navnet noob i seg. dette er som regel fra laveste rank opp til rank 25 tror jeg. Ikke spill Hardcore i begynnelsen. Anbefaler Medic for å raskt sanke inn poeng. Ellers er assault veldig bra:)

Lenke til kommentar

Er det et kjent problem med at BC2 så godt som stopper opp når man trykker TAB..?

Blir en sinnsyk lagg som varer i 2-5sekunder før ting kommer tilbake til normalen...

 

Core i7 920, 4890, 12Gig ram, SSD disk, Win 7 HP 64bit...

Detaljer på High, uten fancysmansy lys å Vsynk å hva det nå er av valg...

 

Skal sjekke FramesPS etterpå...

 

Edit : tillegsspørsmål, er det ikke mulig å legge ned spillet til oppgavelinja? Ikke engang å tvinge frem oppgavebehandling fungerer.. Om spillet fryser helt så må man bare ta strømmen på pcn? ?

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spillt nå :dontgetit:

 

Men legger ut en film jeg lagde for moroskyld for en stund siden. Jeg spiller 2 kjappe runder på Isla Innocents. Tapte en og vant en :p Se i HD.

 

 

rise against- savior ;D(Y)

Endret av ttt
Media-tag fjerna frå sitat.-ttt
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spillt nå :dontgetit:

 

Men legger ut en film jeg lagde for moroskyld for en stund siden. Jeg spiller 2 kjappe runder på Isla Innocents. Tapte en og vant en :p Se i HD.

 

 

1269385664419_thumb.jpeg

 

 

klipte du vekk delane der du døde eller er du så god heile tida?

Endret av ttt
Media-tag fjerna frå sitat.-ttt
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spillt nå :dontgetit:

 

Men legger ut en film jeg lagde for moroskyld for en stund siden. Jeg spiller 2 kjappe runder på Isla Innocents. Tapte en og vant en :p Se i HD.

 

 

1269385664419_thumb.jpeg

 

 

klipte du vekk delane der du døde eller er du så god heile tida?

De to rundene er "uredigerte", altså klipte bare bort ventetiden mellom spawns og noen ganger der det ble litt vel mye løping til neste objective, bare for at den ikke skulle bli unødvendig lang.

 

God og god, noen ganger har jeg flaks, men jeg ligger fortsatt på negativ k/d etter mange dårlige runder fra de første ukene med spillet da :p

Endret av ttt
Media-tag fjerna frå sitat.-ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...