Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger vel ikke gjenta slike ting, men okey. Merk at dette er på HC så 3D spotting er ikke på.

 

Skutt gjennom en vegg, skutt gjennom busker og skutt på usannsynlig lange distanser med noen våpner er vel hovedgrunnene. Da har ikke dette bare skjedd en gang, men sikkert opptil 5 ganger av hver.

Takk for svar! Det er ille at folk bruker hacks. Kjønner ikke gleden ved å spillle når man jukser?

Lenke til kommentar

Godt mulig de var hackere.

Jeg og mange andre klarer de statsene med assult/medic. I går hadde jeg 52-11 på en bf.no server med assult.

Sier ikke at jeg er god men noen ganger havner man på en lett server andre ganger blir man knust.

Selv om man har gode stats så betyr ikke det at man hacker.

PS. prøver ikke å forsvare hackere bare så det er sagt

Lenke til kommentar

Trenger vel ikke gjenta slike ting, men okey. Merk at dette er på HC så 3D spotting er ikke på.

 

Skutt gjennom en vegg, skutt gjennom busker og skutt på usannsynlig lange distanser med noen våpner er vel hovedgrunnene. Da har ikke dette bare skjedd en gang, men sikkert opptil 5 ganger av hver.

Takk for svar! Det er ille at folk bruker hacks. Kjønner ikke gleden ved å spillle når man jukser?

Gleden ligger nok i å irritere andre spillere, uten at jeg forsvarer cheating på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Spilte på en server hvor det kun var lov med 4 snipere. Valgte recon og fikk advarsel og døde 2 sec etterpå. Er det noe nytt som har kommet? Håper det da det ble mye mer intenst.

 

Ser på lista over hvem som har spilt lengst, 1085 timer å fortsatt level 31....... Er det mulig?

Lenke til kommentar

Ser på lista over hvem som har spilt lengst, 1085 timer å fortsatt level 31....... Er det mulig?

Er det ingame gamingtid, eller er det som steam, at det er nok å bare ha "homescreen" fremme for at den ska telle timer?

 

 

Sånn forøvrig, det går bedre med meg nå, er level 7 nå, å har fått bedre våpen å sikter,

har tilogmed hatt høyere K en D ved vanlig assault/medic uten tanks...

:roll:

Så det kommer seg, jeg synes startgropa var vell dyp, etter 21timer spilt så begynner det å løsne...

 

Er lame-joining et problem..?

Ser ofte/avogtil jeg kommer på et lag med stort sett lvl 0-20 mens det andre laget stort sett består av lvl 30-60, andre laget overkjører helt å siste del av runden består av å spawne å bli skutt av 2-3 tankser og 20 andre som står å plaffer inn i spawn... :ph34r:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Vil tro han mener hagleskudd til assault, i stedet for granatkaster ;)

 

EDIT: Noen andre enn meg her som foretrekker normal-siktet på mange våpen i stedet for 4x eller red dot?

 

Skulle ønske jeg kunne hatt snipersikte på alle våpen dribble.gif

 

Noen andre som savner maps fra BFBC1?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...