Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

@-Tommy:

Hehe ja. Jeg rootet min Hero for bare en uke siden omtrent. La da inn Froid 1.5.0, og bare noen dager senere kommer 1.6.0 ut, og så kommer 1.6.1 rett etter det ^^

Merkbar forskjell fra 1.5 til 1.6 også. Flykernel er tydeligvis en del kjappere enn Nindroid som kom med 1.5

Det var veldig merkbar forskjell og da! Me likey :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

@-Tommy:

Hehe ja. Jeg rootet min Hero for bare en uke siden omtrent. La da inn Froid 1.5.0, og bare noen dager senere kommer 1.6.0 ut, og så kommer 1.6.1 rett etter det ^^

Merkbar forskjell fra 1.5 til 1.6 også. Flykernel er tydeligvis en del kjappere enn Nindroid som kom med 1.5

Det var veldig merkbar forskjell og da! Me likey :D

Agree :-)

Satser på at det faktisk holder seg stabilt denne gang.

1.5 ble jo bare tregere og trege til det tilslutt var så godt som ubrukelig.

 

Froydvillain 12 var litt tregere, men begynte ikke å henge å trøbble generelt over tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Froydvillain 12 var litt tregere, men begynte ikke å henge å trøbble generelt over tid.

 

Jeg har kjørt Froydvillain 12 siden slutten av september, er veldig seigt på min Hero. Var raskt og bra i starten.

Jeg har kjørt nå siden midten av oktober frem til idag, har liksom ikke merket noe treghet, for min del ble til og med batteritiden bedre.

Men er jo selvfølgelig veldig situasjonell, alt etter hvilke apps som er installert osv ovs.

Lenke til kommentar

Froydvillain 12 var litt tregere, men begynte ikke å henge å trøbble generelt over tid.

 

Jeg har kjørt Froydvillain 12 siden slutten av september, er veldig seigt på min Hero. Var raskt og bra i starten.

Jeg har kjørt nå siden midten av oktober frem til idag, har liksom ikke merket noe treghet, for min del ble til og med batteritiden bedre.

Men er jo selvfølgelig veldig situasjonell, alt etter hvilke apps som er installert osv ovs.

 

 

Gah, tenkte ikke langt. Jeg kjører VILLAINROM 12, ikke Froyd. Det ga jeg opp pga kræsj og mangel på Sense :)

Lenke til kommentar

Bruker Frydvillain 1.6 nå, og elsker hvert minutt. Slett litt i starten pga cpu governor som ikke likte spotify (låste seg på laveste), men med smartass går det som smør. Første gang siden Android 1.6 at jeg kan høre på musikk og bruke copilot samtidig :D

 

Men, såklart må det være ting man ikke liker helt. F.eks temaet på HTC_IME tastaturet, sliter som en helt med å bytte det til standard. Ser ut som jeg må bruke adb til å avinstallere det, noe som er noe herk når man ikke har peiling.

Lenke til kommentar

Av en eller annen rar grunn, har batterikapasiteten min gått rette veien til helvete den siste dagen. Fra jeg våknet opp, og dro til jobb, var batteriet halvert! Alt jeg gjorde var å surfe på litt manga i 10 minutter. Så ladet jeg det til fullt. Og nå, 6 timer etter fullading, er telefonen på 50%. Er ett eller annet som suger batteri!

Lenke til kommentar

Hadde samme erfaring selv. Virker som Hero er for treig til å kjøre juicedefender i bakgrunnen. Jeg skjønte ikke hva som gjorde telefon min sørpetreig i en ukes tid. Alt gikk i sirup, tok flere sekunder fra tlf begynte å ringe til bilde og navn spratt frem på skjermen, sense tok lang tid å loade, apps reagerte ikke før etter et par sekunder, rett og slett alt gikk som en PC som har 100% cpu load hele tiden. Men telefonen hadde ikke det, så mistanken gikk ikke automatisk mot JD. Men så tenkte jeg på hva jeg har installert i det siste, fjerna JD, og da gikk telefon smooth som før igjen.

Lenke til kommentar

Får opp en sånn feilmelding hele tiden om innloggingsfeil for youtube hele tiden. Går det an å få den til å slutte? Dukker 1000 ganger daglig (nesten)

Har du prøvd å slette cache/data? (settings -> applications -> manage applications -> Youtube -> clear cache/data)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke installerte FroydVillain før nå. Det er ekstremt mye kjappere enn den offisielle 2.1 firmwaren til HTC.

Blir spennende å se hvordan det funker. Finner jeg noen bugs her og der har ikke det mye å si.. For bugs var det nok av i HTC's versjon.

 

Hadde tenkt til å bytte ut Hero'n snart, men nå lever den nok litt lengre :)

 

EDIT: Er FroydVillain 1.6.2 jeg kjører nå. Er det den som er regna for å være greiest?

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...