Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker nå på å installerer Custom rom for første gang og lurte på hvilke stabil 2,2 rom uten Sense jeg burde velge. Noen tips?

Jeg testet endel fra mai til august , da fant jeg elinux sine roms og endte med denne frem til jeg fikk meg desire i desember Min lenkehttp://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=16471

har ikke hatt noen problemer med de siste roms som har kommet fra denne kanten,

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å blåse liv i min HTC Hero.

 

Men den har knust LCD skjerm. Noen som kan anbefale et sted de har billige skjermer - trenger ikke være original....

Vet ikke hva du legger i billig, men denne er jo ikke så halvgæren i pris: http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-lcd-display-23919p.html

 

Enig - ikke så verst pris, men kunne gjerne vært enda billigere...

Lenke til kommentar

BTW, tenkte jeg kunne nevne det om noen er interessert i å kvitte seg med telefonen sin. Jeg la ut min for noen dager siden og på under 20t hadde jeg fått 6-7 henvendelser. Riktignok la jeg den bare ut til 1000,- ettersom jeg ikke orka å styre med å "unroote" den og legge inn stock ROM (tenkte jeg måtte legge prisen litt lavere da).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Habarug: da får man mulighet til å kjøre andre versjoner av Android, blant annet.

 

Dere som har kjørt custom ROM uten Sense, har dere savnet Sense-delen?

Lenke til kommentar

Habarug: da får man mulighet til å kjøre andre versjoner av Android, blant annet.

 

Dere som har kjørt custom ROM uten Sense, har dere savnet Sense-delen?

Har ikke brukt Sense på en evighet da jeg foretrekker LauncherPro (som da legger seg istedet for Sense), så: Nei, jeg savner det ikke at all :)

 

 

Hvor mye tror dere man vil få for en som selges unrootet med stuck HTC rom?

Relativt ukvalifisert gjetning fra meg: Kanskje 1400,- om du har med litt utstyr (minnekort, lader (jeg har mista min, noe som blir en ekstrakostnad for kjøper).

Lenke til kommentar

Dere som har kjørt custom ROM uten Sense, har dere savnet Sense-delen?

 

Egentlig ikke. Jeg kjørte først custom rom med sense. Jeg prøvde en rom uten, men bytta tilbake etter bare noen få timer.

 

 

Så fikk jeg feil på telefonen å måtte sende den inn. Var uten heroen i over en mnd. I mellomtiden brukte jeg en SE X10. Så jeg ble vant med den. Nåre jeg da fikk heroen tilbake la jeg med en gang inn rom uten sense. Har ikke savnet sense etter det :)

 

 

Lenke til kommentar

BTW, tenkte jeg kunne nevne det om noen er interessert i å kvitte seg med telefonen sin. Jeg la ut min for noen dager siden og på under 20t hadde jeg fått 6-7 henvendelser. Riktignok la jeg den bare ut til 1000,- ettersom jeg ikke orka å styre med å "unroote" den og legge inn stock ROM (tenkte jeg måtte legge prisen litt lavere da).

 

Er Hero godt ut på dato?

 

Er android tlf bedre enn Iphone - er det bedre apps til android enn Iphone eller er det veldig likt...

 

Jeg har Nokia X6 idag (til service riktignok) men der er det ikke mye apps å velge i....

Lenke til kommentar

BTW, tenkte jeg kunne nevne det om noen er interessert i å kvitte seg med telefonen sin. Jeg la ut min for noen dager siden og på under 20t hadde jeg fått 6-7 henvendelser. Riktignok la jeg den bare ut til 1000,- ettersom jeg ikke orka å styre med å "unroote" den og legge inn stock ROM (tenkte jeg måtte legge prisen litt lavere da).

 

Er Hero godt ut på dato?

 

Er android tlf bedre enn Iphone - er det bedre apps til android enn Iphone eller er det veldig likt...

 

Jeg har Nokia X6 idag (til service riktignok) men der er det ikke mye apps å velge i....

Nja, personlig ville jeg aldri kjøpt en Hero i dag når det finnes så mange telefoner med mye kraftigere prossessor. Etter å ha hatt Desire HD i noen måneder så ser også Hero-skjermen veldig trist ut.

 

Men vil du teste ut Android og ikke har den største lommeboka så er jo ikke en Hero til 1000-1300,- en dum starttelefon.

 

Spør du i en Hero tråd (som du sikkert har forstått er en Android-telefon) vil nok de fleste si at Android er best for dette er jo mennesker som har valgt Android fremfor iOS.

 

Jeg anbefaler deg å titte litt på trådene: "Hvorfor Android er bedre enn iOS" og "Hvorfor iOS er bedre enn Android" og se om du får fatt i noe nyttig i flamewaren der. Jeg holder meg personlig unna fordi jeg lett blir litt revet med, dessuten har jeg allerede gjort mitt valg og det kan jeg ikke se komme til å endre seg...

Lenke til kommentar

Vurderer nå å innstallere min første custom rom, da telefonen er litt sliten og går litt sakte etter et intenst år med hard bruk. Er da denne http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=709627 å anbefale?

Kan anbefale FroydVillain 1.7.2 har inntrykk av at dette er den mest populære hero romen? Passer hvertfall mitt bruk ganske bra: smooth nok, bra batteri (lader hver 3-4 dag) og ikke plaget med noen bugs.

Lenke til kommentar

Jeg savner to ting med Sense. Den ene er "Pizzatimeren", altså nedtellingstidtakeren. Den andre er "Daileren", altså der man skriver inn nummer når man ringer. Sense Daileren finner kjapt frem til personen med å skrive "navnet" på knappene. Dette gjør ikke standard android dailer. Dailer One gjør dette, men er ikke like stabil og god som Sense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...