Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Et par ting til jeg ikke får til:

 

-Nå har jeg lastet ned WaveSecure på nytt, men da får jeg bare beskjed om å lage ny konto. Går det ikke an å åpne den gamle igjen? Jeg får det i hvertfall ikke til.

 

-Før så hadde jeg betalversjonen av LauncherPro, men nå er jeg tilbake på "lite"-versjonen igjen og får ikke til å unlocke fullversjonen uten å betale.

 

Noen som har noen gode svar på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom fort på en ting. Det ble snakket om (bl.a av meg) tidligere i tråden at vi Tele2-kunder fikk opp priser i market i SEK, i stedet for i KR. En kjapp og enkel måte å bytte til norske KR er å bruke MarketEnabler og sette custom value til 24201. Man trenger root da såklart, men å roote tar jo max 20 sek så :)

Beklager om dette har blitt tatt opp før, men orker ikke lese gjennom hele tråden, og fant ikke noe på søk.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har navn på noen alternativ opplåsning av telefon app?

Irriterende og måtte låse opp med en kode på tastaturet.

 

Husker på 1.6, da måtte jeg tegne et mønster for åpne telefonen.

Lenke til kommentar

Uten at jeg er noen batteri-wiz så ville jeg ikke tro at noe annet enn wipe av battery cahce er kjekt fordi du da begynner på nytt med en annen type batterimåling og da annen batteritømming. Jeg har på følelsen at lading via nettspenning gir noe bedre levetid enn lading via USB, men jeg har ikke noe backup på dette og har møtt stor nedbør på bl. a dette forumet tidligere for å påstå det :p

Lenke til kommentar

Fikk det til :) Nå plages jeg med å legge inn Recovery Image. Hjelp?

 

 

 

 

Prøver på denne guiden: http://www.villainrom.co.uk/forum/showthread.php?356-Guide-Newbie-Guide-to-Install-VillainROM-amp-FaQ&highlight=root

 

Men! Jeg kommer inn i "Terminal Emulator" og får superuser tilgang. 

 

Når jeg skriver "flash_image /sdcard/recovery.img" så kommer det bare opp: "flash_image: not found"

 

 

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Når jeg skriver "flash_image /sdcard/recovery.img" så kommer det bare opp: "flash_image: not found"

Har du husket å rename "recovery-RA-hero(osv.)" til "recovery.img", eller evt. prøvd å ikke rename .img-filen, men heller skrevet hele filnavnet?

Husker jeg bommet på det første gang :p

Lenke til kommentar

Den er kjapp å glemme ja :)

Du trenger ikke legge inn nyeste radio hvis du er redd for å bricke Heroen din. Jeg har samme radio som jeg fikk med telefonen og det funker kjempebra. Skjønner ikke hva poenget med å flashe den er egentlig.....

 

@-Tommy:

Hehe ja. Jeg rootet min Hero for bare en uke siden omtrent. La da inn Froid 1.5.0, og bare noen dager senere kommer 1.6.0 ut, og så kommer 1.6.1 rett etter det ^^

Merkbar forskjell fra 1.5 til 1.6 også. Flykernel er tydeligvis en del kjappere enn Nindroid som kom med 1.5

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fikk det til :) Nå plages jeg med å legge inn Recovery Image. Hjelp?

 

 

 

 

Prøver på denne guiden: http://www.villainrom.co.uk/forum/showthread.php?356-Guide-Newbie-Guide-to-Install-VillainROM-amp-FaQ&highlight=root

 

Men! Jeg kommer inn i "Terminal Emulator" og får superuser tilgang. 

 

Når jeg skriver "flash_image /sdcard/recovery.img" så kommer det bare opp: "flash_image: not found"

Download AmonRA Recovery v1.7.0.1.img - easier if you rename this "recovery.img" when it is on your sdcard

 

For å starte, har du gjort dette?

 

EDIT: DOH! Leste ikke det var en til side med poster ^^ :w00t:

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...