Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke gps til å funke skikkelig. Copilot klarer ikke få inn satelitter. Det gjør heller ikke GPSspeedo (speedometer jeg fant i marked). Men Google maps klarer. Problemet er at jeg må bruke internett med maps.

 

Har skjekket at "use GPS satellites er krysset av i "menu/settings/Location"

 

 

Jeg får også opp gps ikonet på status-linja

 

 

Bruker villainrom 10

Jeg har også samme problemet med original 1.5rom. Men blir ikke klok på det. Noen ganger funker reboot, men som oftest ikke. Uansett ikke en ideell løsning. :/

Lenke til kommentar

hei

 

skjermen min har plutselig blitt stadig mindre følsom, og med jevne mellomrom går den helt bananas i nedre del av bildet. får ikke trykket på noe i menylinjen nederst (phone, all programs og add widget), uten intens trykking.

 

antar at dette er reklamasjonssak - og trenger derfor å unroote.

 

har fulgt oppskriften til the unlockr, men ingen av RUU'ene fungerer.

 

noen andre som har fått til å unroote? hva gjorde dere i så tilfelle?

Lenke til kommentar

For å få updaten trenger en bare stille datoen på telefonen 1 mnd frem.

 

1 min etter at jeg gjorde det fikk jeg pop-up om update.

 

 

Ser ikke ut til å fungere her værtfall, så tror du heller kanskje hadde flaks?

 

Edit: Der kom den.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

For å få updaten trenger en bare stille datoen på telefonen 1 mnd frem.

 

1 min etter at jeg gjorde det fikk jeg pop-up om update.

 

Fungerte her med å skru tiden framover også, så nå er telefonen klar for 2.1

 

Fikk update uten å skru fram tiden

Lenke til kommentar

Noen som har trøbbel med hastighet når man surfer på hero(3g). Satt her om dagen med en kompis som hadde en nokia c xx. Gikk på samme side(finn.no) når vi var på samme sted, jeg fikk se hvor elendig farten var over 3trege nettet på heron i forhold til den andre.

Lenke til kommentar

hei

 

skjermen min har plutselig blitt stadig mindre følsom, og med jevne mellomrom går den helt bananas i nedre del av bildet. får ikke trykket på noe i menylinjen nederst (phone, all programs og add widget), uten intens trykking.

 

antar at dette er reklamasjonssak - og trenger derfor å unroote.

 

har fulgt oppskriften til the unlockr, men ingen av RUU'ene fungerer.

 

noen andre som har fått til å unroote? hva gjorde dere i så tilfelle?

 

Jeg gikk inn på denne http://www.htc.com/no/SupportDownloadList.aspx?p_id=283&act=sd&cat=2 og lastet ned derifra. Alt gikk smurt.

 

Har du ringt og klaget på skjermen din? Jeg har samme problem med min skjerm. (Skjedde når jeg flasha ett XDA-rom. Jeg synest den har blitt bedre med stock rom, men er litt usikker.

Lenke til kommentar

Seriøst! Jeg reastarta mobilen for å få den klargjøringa til 2,1, og nå har alle bildene på kontaktene mine forsvunnet! Hadde synkronisert de fleste med facbook, men manuelt, ikke med noe program. Sykt stress å gjøre det igjen.. En app som kan hjelpe meg? Fant ingen sist jeg lette, derfor ble alt gjort for hånd.

Lenke til kommentar

hei

 

skjermen min har plutselig blitt stadig mindre følsom, og med jevne mellomrom går den helt bananas i nedre del av bildet. får ikke trykket på noe i menylinjen nederst (phone, all programs og add widget), uten intens trykking.

 

antar at dette er reklamasjonssak - og trenger derfor å unroote.

 

har fulgt oppskriften til the unlockr, men ingen av RUU'ene fungerer.

 

noen andre som har fått til å unroote? hva gjorde dere i så tilfelle?

 

Jeg gikk inn på denne http://www.htc.com/n...83&act=sd&cat=2 og lastet ned derifra. Alt gikk smurt.

 

Har du ringt og klaget på skjermen din? Jeg har samme problem med min skjerm. (Skjedde når jeg flasha ett XDA-rom. Jeg synest den har blitt bedre med stock rom, men er litt usikker.

 

Sammer her!

 

 

Jeg har ikke ringt/klaget enda, men vurderer det. Har lyst til å teste 2.1 officcial før jeg gjør no med det. Noen som vet hva som EGENTLIG er problemet i disse tilfellene ?

 

 

Lenke til kommentar

hei

 

skjermen min har plutselig blitt stadig mindre følsom, og med jevne mellomrom går den helt bananas i nedre del av bildet. får ikke trykket på noe i menylinjen nederst (phone, all programs og add widget), uten intens trykking.

 

antar at dette er reklamasjonssak - og trenger derfor å unroote.

 

har fulgt oppskriften til the unlockr, men ingen av RUU'ene fungerer.

 

noen andre som har fått til å unroote? hva gjorde dere i så tilfelle?

 

Jeg gikk inn på denne http://www.htc.com/n...83&act=sd&cat=2 og lastet ned derifra. Alt gikk smurt.

 

Har du ringt og klaget på skjermen din? Jeg har samme problem med min skjerm. (Skjedde når jeg flasha ett XDA-rom. Jeg synest den har blitt bedre med stock rom, men er litt usikker.

 

Sammer her!

 

 

Jeg har ikke ringt/klaget enda, men vurderer det. Har lyst til å teste 2.1 officcial før jeg gjør no med det. Noen som vet hva som EGENTLIG er problemet i disse tilfellene ?

 

 

Jeg har samme problemet. Jeg vet ikke hva problemet er, men skjermen har vært tilnærmet umulig å bruke de siste to-tre månedene. Lite responsiv rundt kantene av skjermen og null respons nederst på skjermen.

 

Er for tiden i Australia, så har ikke fått gjort noe med det. Noen som vet hvordan reglene er for reklamasjon i forhold til tid? Har ikke noen ytre skader på skjermen.

 

Kjøpte forøvrig mobilen på MPX.no i august 2009.

Endret av Vegar01
Lenke til kommentar

Iflg ett svar jeg har fått på xda så er dette ett kjent problem på Hero'en.

Det er visst temperaturen på skjermen og/eller telefonen generelt som gjør det.

HTC bytter skjermer på de som det skjer med iflg han på xda.

 

Har sendt mail til moobi så vi får se hva de sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...