Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

fra jul:

Utgivelsesdato: 2009-09-11 Kategori: ROM-oppgradering

 

 

En oppdatert ROM for HTC Hero-kunder er nå tilgjengelig for nedlasting. Som alltid engasjerer HTC seg for å tilby kundene en best mulig mobil opplevelse.

 

Installasjonsinstruksjoner:

 

ROM-utgave:2.73.405.5

 

 

 

 

Den fra idag:

Utgivelsesdato: 2010-06-18

 

 

An updated ROM is now available for HTC Hero customers to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.

 

Installasjonsinstruksjoner:

 

 

ROM version 2.73.405.6_R

 

Skal man regne med at det er den samme?

 

Min er nå 2.73.405.94 etter oppdateringen. Aner ikke hva den var godt for, men den holdt jo på en stund...

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi kan installere et backup-program på PC'n, som legger filene man vil ha på PC og kan føre tilbake til telefonen? Am I right?

Trenger det jeg også.

 

Trenger ikke noe program på PC'n for det, bare å kopiere filene du har på minnekortet til PC, der har du backup!

(Backup av programmer kan du ta med ASTRO, og koipere "backupen" ut fra minnekortet og til whatever..)

Hvordan tar du backup med ASTRO? :p Forstod det ikke, jeg. Og alle applikasjonene jeg har installert, backup av dem? Jeg trenger det inn med teskje..

Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan installere et backup-program på PC'n, som legger filene man vil ha på PC og kan føre tilbake til telefonen? Am I right?

Trenger det jeg også.

 

Trenger ikke noe program på PC'n for det, bare å kopiere filene du har på minnekortet til PC, der har du backup!

(Backup av programmer kan du ta med ASTRO, og koipere "backupen" ut fra minnekortet og til whatever..)

Hvordan tar du backup med ASTRO? :p Forstod det ikke, jeg. Og alle applikasjonene jeg har installert, backup av dem? Jeg trenger det inn med teskje..

 

 

Du åpner ASTRO --> Menu (fysisk knapp på tlf) og velger "tools" i ASTRO og velger "Application Manager/Backup" (også i ASTRO ;)) Så merker du de programmene du vil ta vare på... dette blir lagret på minnekortet.

 

Jeg vet ikke om minnekortet blir formatert ved en upgrade av tlf, hvis du vil være på den sikre siden kan du kopiere filene/mappen til f.eks en PC - og så kopiere de tilbake til minnekortet etter oppdateringen.

 

For "restore" av appas, velg ASTRO --> menu --> "Tools" --> "Application Manager/Backup" og arkfanen "Backed up Apps", merk ønsket app og velge "install"... tror ikke jeg klarer mere teskje enn dette :)

Lenke til kommentar

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

2.1 rommen ble sluppet ut i dag:)

Og, det er jammen den beste rommen jeg har hatt på telefonen...vel, nå har jeg jo bare testet den i noen timer:)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

2.1 rommen ble sluppet ut i dag:)

Og, det er jammen den beste rommen jeg har hatt på telefonen...vel, nå har jeg jo bare testet den i noen timer:)

 

Sikker på dette? Finnes nemlig ikke mye info rundt det akkurat, hjelper heller ikke at det ikke står noe om 2.1 i rom'en på HTC sin siden.

 

Edit: Virker som det ikke er 2.1 updaten slik jeg har forstått det: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6855336

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sweet, da er copilot reddet, mange takk. Hva med kontakter? Holder det å synce de med gmail-konto, eller er det en god metode for å ta backup av disse til minnekortet også? Ser at 99% av kontaktene mine er merket telefon, ikke google btw...

 

Jeg har et program som heter ExportContacts som lagrer de som en fil på minnekortet... men har ikke testet hvordan det funker, da jeg har synket alt med Google Contacts,og fjernet de fra SIM/telefonen.

Det mener jeg er det beste alternativet! (samle alle kontakter på Goggle Contacts)

 

edit: trippelpost :mad: pga mongo FF

Endret av Zpurs
Lenke til kommentar

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

Htc europa, Denne: http://www.htc.com/n...961&news_id=671 Eller er det samme skiten som kom over nettet her?

 

 

Ja, det er den siste 2.1 rom oppdateringen fra HTC smile.gif

Kjør på!!

 

2.1 rommen ble sluppet ut i dag:)

Og, det er jammen den beste rommen jeg har hatt på telefonen...vel, nå har jeg jo bare testet den i noen timer:)

 

 

Bare tulla, det er ikke 2.1 romen:)

Lenke til kommentar

Nope, den updaten som ligger på htc.com er bare forvarminga til den store 2.1 upgraden.

 

Dessuten vet jo alle hva som skjer når 2.1 er kommet. Når vi endelig er ferdige med å nerdrage i et halvt år på forumer, tar det en uke, så er det

 

"WHEN WILL 2.2 FOR HERO ARRIVE!!?? RAGERAGEDIEDIEFUCKHTC!!! FUCK HTC I WANT FROYO NOWWWWWWWWWWWWWWWWWW"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Etter at jeg byttet til VillainROM 10 har jeg ikke kunnet ringe. Jeg får bare feilmelding om at prosessen "com.android.phone" har stoppet. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Ikke alltid jeg får denne meldingen heller. Noen ganger skjer det bare ikke noe når jeg prøver å ringe.

 

 

EDIT: Jeg har egentlig lyst til å gå tilbake til HTC sine ofisielle ROMs. Hvordan gjør jeg dette?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan installere et backup-program på PC'n, som legger filene man vil ha på PC og kan føre tilbake til telefonen? Am I right?

Trenger det jeg også.

 

Trenger ikke noe program på PC'n for det, bare å kopiere filene du har på minnekortet til PC, der har du backup!

(Backup av programmer kan du ta med ASTRO, og koipere "backupen" ut fra minnekortet og til whatever..)

Hvordan tar du backup med ASTRO? :p Forstod det ikke, jeg. Og alle applikasjonene jeg har installert, backup av dem? Jeg trenger det inn med teskje..

 

 

Du åpner ASTRO --> Menu (fysisk knapp på tlf) og velger "tools" i ASTRO og velger "Application Manager/Backup" (også i ASTRO ;)) Så merker du de programmene du vil ta vare på... dette blir lagret på minnekortet.

 

Jeg vet ikke om minnekortet blir formatert ved en upgrade av tlf, hvis du vil være på den sikre siden kan du kopiere filene/mappen til f.eks en PC - og så kopiere de tilbake til minnekortet etter oppdateringen.

 

For "restore" av appas, velg ASTRO --> menu --> "Tools" --> "Application Manager/Backup" og arkfanen "Backed up Apps", merk ønsket app og velge "install"... tror ikke jeg klarer mere teskje enn dette :)

Takk :D fikk det til til og med!

Lenke til kommentar

Forresten. I juli reiser jeg i to uker til Hellas, og vil gjerne ikke bruke GPRS mens jeg er der. Litt dyrt kan man si.. Hvordan kan jeg unngå å bruke det? Jeg kommer ikke til å slå det på selv, men er usikker på om noe bruker GPRS uten at jeg vet det, eller at det slår seg på av seg selv.. Help? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...