Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok å vente et par uker til før jeg legger inn en ny rom, og jeg er spent på tilbakemeldinger angående 2.1 og 2.2 som det nok jobbes med i kulissene hos xda.

Jeg kommer IKKE til å gå til htc rom, da jeg er altfor glad i å ha full tilgang til market.

 

Dog, noen som har forslag til 16/32gb sdhc class 6 kort for når ipoden gis til minstemann og jeg går for ren spotify i mobile musikkløsninger?

Lenke til kommentar

Telefonen min er og blitt jævlig treig etter at jeg la inn VillainRom 6.2.

 

Flere som opplever det?

 

 

 

Min ble i alle fall helt sinnsykt treig etter jeg la inn 6.2. Hang seg hele tiden, og var totalt ubrukelig. Skjønner ikke helt hvorfor folk anbefaler Villain-roms. Har prøvd mange av dem, men er full av bugs alle sammen. Trodde kanskje det var et program jeg hadde installert som gjorde den så treig, men tok alle programmer og innstillinger rett over til Cronos 1.5, og da ble alt fryd og gammen :) Raskeste rommen jeg har prøvd, og har ikke merket noen feil enda.

 

(Dette er altså Cronos 1.5 som ikke er basert på den offisielle oppdateringen)

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe grenseløst over hvor treg Heroen min starter å bli nå. SMS går jo som sirrup. Jo fler meldinger jeg får/sender.. jo tregere går det. Tar opp til 1 min bare å gå ut og inn av sms-menyen.. Tragisk.

 

Finnes det noe måte å gjøre sms-menyen raskere på? Eventuelt, er det noen gode sms apps?

 

Du bruker ikke handcent? Originale sms programmet er kjent for å sluke bruksminne. Last ned Handcent SMS fra market, og husk å skru av varslinger i det originale sms programmet.

 

Holder på med oppgradering til Villain 10 nå, er ganske spent :)

Lenke til kommentar

Betyr det at offisiel HTC Hero Android 2.1 er sluppet for oss?

 

 

 

 

Sliter enda med at jeg ikke får internett (Mobile network) til å funke med mitt nye tele2 sim-kort. har prøvd dette: http://www.tele2.no/kundeservice/GPRS-MMS-HTC-Hero.html

 

Jeg har også tele2 og disse innstillingene funket for meg:

apn-navn: internet.tele2.no

mellomtjener: 010.254.254.010

port: 8080

brukernvan: wap

passord: wap

tjener: ikke satt

mmsc: ikke satt

mms-mellomtjener: ikke satt

mms-port: ikke satt

mms-protokoll: WAP 2.0

mcc: 240

mnc: 07

APN type: ikke satt

 

Håper det funker, ser at det er kun mellomtjeneren som er satt annerledes iforhold til hva tele2 sier. Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg fikk plutselig et lite problem med Helten. Nå klarer jeg ikke flytte på ting, når jeg holder fingeren over feks. 'meldinger' for å flytte den til et annet sted, går den bare inn i programmet i stedet for. Dette gjelder alle andre ting også med unntak av noen store widgets. Hva kan være problemet?

 

Fikset: restart var det som trengtes.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...