Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har nettopp mottatt min Hero og jeg er kjempe fornøyd. Men jeg har et par spørsmål:

1. Hvor legger filene seg når man installerer et program? Minnekortet eller telefonminne?

 

 

2. Hvordan kan jeg skru av all denne vibereringen? Det risster jo i telefonen når jeg skriver medlinger, men jeg vet ikke hvor jeg skrur det av!

 

På forhånd, tusen takk ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

- Wlan detter ut hele tiden, selv om rekkevidde og kvalitet er god.

...

 

Samme her!

Lurer på hva som er grunnen?

Trodde først det var routeren sin skyld, men 3 maskiner her i huset er koblet til uten problemer. Ser det er en tråd som omhandler dette på xda, men har ikke funnet frem til svar enda. Dersom det er en feil/bug fra Htc sin side er det rart at det ikke er fikset i den nye oppdateringen...

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av Zagg sin skjermbeskyttelse. Noen som har hatt god erfaing med dette. Lurer på om alle luftboblene forsvinner og om en merker at plastikken er på skjermen. Kjøpte en 3 pakning med plastikk beskyttelse til min forrige mobil (htc diamond). Det endte med at jeg prøvde med 2 stk, og den siste gadd jeg ikke engang å prøve med. Forbanna kasta jeg all plastikken i bosset :p

 

Edit.

 

3 ting som skikkelig irreterer meg nå :p

- Wlan detter ut hele tiden, selv om rekkevidde og kvalitet er god.

- Søker på ting i market, men den viser ingen funn selv om det det gjerne står 15 resultater øverst.

- Ingen GPS programmer..

 

Copilot er veldig bra synes jeg, så det kan anbefales.

 

Wlan faller aldri ut her, annet enn når skjermen er sort, og da skal de jo kobles ut.

Lenke til kommentar
...

- Wlan detter ut hele tiden, selv om rekkevidde og kvalitet er god.

...

 

Samme her!

Lurer på hva som er grunnen?

Trodde først det var routeren sin skyld, men 3 maskiner her i huset er koblet til uten problemer. Ser det er en tråd som omhandler dette på xda, men har ikke funnet frem til svar enda. Dersom det er en feil/bug fra Htc sin side er det rart at det ikke er fikset i den nye oppdateringen...

Sett opp wifi at den ikke skal disconnect ved sleep.

eller last ned et program fra marked som låser wifi`n

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av Zagg sin skjermbeskyttelse. Noen som har hatt god erfaing med dette. Lurer på om alle luftboblene forsvinner og om en merker at plastikken er på skjermen. Kjøpte en 3 pakning med plastikk beskyttelse til min forrige mobil (htc diamond). Det endte med at jeg prøvde med 2 stk, og den siste gadd jeg ikke engang å prøve med. Forbanna kasta jeg all plastikken i bosset :p

 

Edit.

 

3 ting som skikkelig irreterer meg nå :p

- Wlan detter ut hele tiden, selv om rekkevidde og kvalitet er god.

- Søker på ting i market, men den viser ingen funn selv om det det gjerne står 15 resultater øverst.

- Ingen GPS programmer..

 

Copilot er veldig bra synes jeg, så det kan anbefales.

 

Wlan faller aldri ut her, annet enn når skjermen er sort, og da skal de jo kobles ut.

Hvor mye koster Copilot? Har prøvd å søke via Market, men får ikke opp noe resultat.

 

Har prøvd å velge at wifi ikke skal skru seg av ved dvalemodus og har i tilegg prøvd wifi fixer uten hell.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Koster 22£ for CoPilot og skandinavia, og 52£ for hele europa.

 

Må ha marked enabler for å finne det dessverre.

Ok. fikk til å kjøpe et program i går, men idag vil det såklart ikke fungere. Har prøvd leksa med med å slette cache, velge ny "fake provider" osv. Har lite lyst å punge ut 300,- for noe som kanskje fungerer.

Lenke til kommentar
Koster 22£ for CoPilot og skandinavia, og 52£ for hele europa.

 

Må ha marked enabler for å finne det dessverre.

Ok. fikk til å kjøpe et program i går, men idag vil det såklart ikke fungere. Har prøvd leksa med med å slette cache, velge ny "fake provider" osv. Har lite lyst å punge ut 300,- for noe som kanskje fungerer.

Merkelig at du har aå mye problemer med apps programmene:(

jeg lasted ned marked enabler og installerte det og vips så kunne jeg velge div. betalingsprogrammer fra marked. har ikke slettes cache eller noe.

Hvilken rom bruker du egentlig?

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Koster 22£ for CoPilot og skandinavia, og 52£ for hele europa.

 

Må ha marked enabler for å finne det dessverre.

Ok. fikk til å kjøpe et program i går, men idag vil det såklart ikke fungere. Har prøvd leksa med med å slette cache, velge ny "fake provider" osv. Har lite lyst å punge ut 300,- for noe som kanskje fungerer.

Merkelig at du har aå mye problemer med apps programmene:(

jeg lasted ned marked enabler og installerte det og vips så kunne jeg velge div. betalingsprogrammer fra marked. har ikke slettes cache eller noe.

Hvilken rom bruker du egentlig?

Bruker nyeste offisiell rom fra htc. Har lagt inn nyeste utgave av market enabler. Det fungerer. I tilegg har jeg installert "instant root" fra market. Kjøpte et program i går, men i dag virker det ikke igjen.

 

Edit.

 

Bruker du Modaco? har ikke lagt inn dette ettersom han har sluttet og utvikle rommen.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Koster 22£ for CoPilot og skandinavia, og 52£ for hele europa.

 

Må ha marked enabler for å finne det dessverre.

Må er et sterkt ord;)

 

 

Helt fint mulig å finne dette gratis uten å bryte garantien på sin telefon. Ulempen er selvfølgelig at dette iflg visse lover ikke er ok...

 

En finner det meste gratis om en ønsker, og det en ikke finner kan en ta...

 

Nå svarte jeg på hvordan han kunne kjøpe det og hva det kostet.

 

Koster 22£ for CoPilot og skandinavia, og 52£ for hele europa.

 

Må ha marked enabler for å finne det dessverre.

Ok. fikk til å kjøpe et program i går, men idag vil det såklart ikke fungere. Har prøvd leksa med med å slette cache, velge ny "fake provider" osv. Har lite lyst å punge ut 300,- for noe som kanskje fungerer.

 

Du får jo refundert det du kjøpet i marked innen 24 timer og pengene tilbake. Så du kan jo bare teste om det virker da.

Lenke til kommentar
Har fått meg en HTC Hero og er fornøyd, men har fått en del dupliserte kontakter som ligger både i google og på sim-kortet, er det noen mulighet å "merge" dem? For er endel kontakter som jeg har mailen til i google kontaktene, mens nummeret er på sim-kortet.

 

People -> menu -> view -> fjern de du ikke vil se ;)

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av Zagg sin skjermbeskyttelse. Noen som har hatt god erfaing med dette. Lurer på om alle luftboblene forsvinner og om en merker at plastikken er på skjermen. Kjøpte en 3 pakning med plastikk beskyttelse til min forrige mobil (htc diamond). Det endte med at jeg prøvde med 2 stk, og den siste gadd jeg ikke engang å prøve med. Forbanna kasta jeg all plastikken i bosset :p

 

Heisann!

 

Jeg bestillte meg denne fra Zagg sine sider i går. Kan komme tilbake med en minireview når jeg har fått den og testet den ut! :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å justere volument for varslinger/ringelyd i forhold til om en benytter hodetelefoner eller ikke? Altså en setting for når hodetelefoner er i bruk og en når de ikke er i bruk :-)

På den gamle Nokia'en min så var det forskjellige profiler for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...