Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når du lader den har du ett orange lys oppe med høytaleren som blir grønt når den er fulladet, hva er lyse på motsatt side til? :p

Det er ikke lys, det er lyssensor.

 

Over til mitt problem igjen. Etter jeg flyttet filene til Program Files får jeg denne meldingen når jeg trykker på Alternativer for Phone Monitor.

drit.jpg

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Jeg kommer meg ikke inn på market, står bare å laster ned betingelser for androidmarket. har internet tilkoblet. men skjer ikke noe. må jeg bare vente? eller er det en instilling? :!:

 

 

Det jeg gjorde for å fikse dette var å starte opp uten sim-kort, andre har opplevd at det bare har fungert når man har internett via EDGE eller 3G og ikke WiFi aktivert

Lenke til kommentar
når du lader den har du ett orange lys oppe med høytaleren som blir grønt når den er fulladet, hva er lyse på motsatt side til? :p

Det er ikke lys, det er lyssensor.

 

Over til mitt problem igjen. Etter jeg flyttet filene til Program Files får jeg denne meldingen når jeg trykker på Alternativer for Phone Monitor.

drit.jpg

 

Du skal kopiere ikke flytte. Derfor feilmeldingen.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe minnekort med Heroen, Link

vil det der passe?

Ser at det står MicroSD på forsiden, men på linken så står det MicroSDHC. :S

Bør vel ha et kort i 6class og ikke 2.

 

Ser ingen grunn til å måtte ha class 6 med mindre du skal roote, eller har svært dårlig ved overføring fra PC...

 

Hvis det er PCen som er dårlig til å overføre (måtte vel være hvis du har USB 1.0 eller no) så hjelper det ikke med Class 6 kort. Uansett ville jeg absolutt gått for et Class 6 kort nå, det er merkbar forskjell på et Class 2 og et Class 6 ved f.eks avspilling av musikk enten gjennom mp3 du har lagt inn selv eller hvis du skal bruke offline playlists i spotify. Noen programmer bruker også minnekortet som lagringsmedium. Hvis du ikke hører på musikk eller har noe særlig programmer som trenger tilgang til minnekort kan jeg være enig i at et Class 2 sikker kan holde, men i så fall skulle du vel kanskje ikke trenge 16GB

Lenke til kommentar

Hey! Det virker som om dette programmet virker!! :)

Instant root

 

"Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all.

 

Uninstall after running.

 

Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future.

 

1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04."

 

 

 

 

Søk etter "Instant root" på market..

 

Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen.

Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet.

Noen andre som kan bekrefte at dette er root?

Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant..

 

 

 

 

 

Edit: Kan bekrefte at det fungerer. Har betalt for apps på market.

Nice!!!! :grin:

Endret av insolvent
Lenke til kommentar
Hey! Det virker som om dette programmet virker!! :)

Instant root

 

"Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all.

 

Uninstall after running.

 

Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future.

 

1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04."

 

 

 

 

Søk etter "Instant root" på market..

 

Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen.

Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet.

Noen andre som kan bekrefte at dette er root?

Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant..

 

 

 

 

 

Edit: La til mer info

 

Ser ut som om det fungerer. Har siste rom og får tilgang på betal apps i markedet etter å ha installet instant root og kjørt marked enabler :-)

Lenke til kommentar

Du vet at det går an å endre en post du har lagt inn tidligere? Så slipper vi at det blir 3 stk etter hverandre fra samme person :p

 

Uansett så må du starte Market Enabler og velge hvilken operatør den skal "fake", selv bruker jeg "o2 - de". Hold fingeren på navnet og trykk "fake this provider now" når du får opp det valget.

 

Edit: Det kan være greit å kjøre en "save current settings" før du faker, da kan du bare kjøre en restore hvis du vil ha den tilbake til original operatør uten å måtte restarte.

Endret av -Guardian-
Lenke til kommentar
Hey! Det virker som om dette programmet virker!! :)

Instant root

 

"Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all.

 

Uninstall after running.

 

Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future.

 

1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04."

 

 

 

 

Søk etter "Instant root" på market..

 

Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen.

Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet.

Noen andre som kan bekrefte at dette er root?

Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant..

 

 

 

 

 

Edit: La til mer info

Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå!

Lenke til kommentar
Du vet at det går an å endre en post du har lagt inn tidligere? Så slipper vi at det blir 3 stk etter hverandre fra samme person :p

 

Uansett så må du starte Market Enabler og velge hvilken operatør den skal "fake", selv bruker jeg "o2 - de". Hold fingeren på navnet og trykk "fake this provider now" når du får opp det valget.

 

Edit: Det kan være greit å kjøre en "save current settings" før du faker, da kan du bare kjøre en restore hvis du vil ha den tilbake til original operatør uten å måtte restarte.

hmm, bruker denne marked enabler er jo bare 2 stk knapper i dette programmet og ikke flere valg under meny...hvordan skal jeg kunne velge forskjellige providere da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...