Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor lenge holde batteriet på Hero? Med <vanlig> bruk..

 

Mitt inntrykk er at det er veldig delte meninger om dette. Noen sier batteriet er så dårlig at de knapt nok rekker å ta den opp av lomma før det ryker, mens andre prøver å få folk til å tro at den er på høyde med en gammel Nokia 6150 med det såkalte maraton-batteriet som varte i nesten to uker..

 

Selv syns jeg batteritiden er helt ok. Bruker telefonen i all hovedsak til å ringe og sende meldinger. En halvtimes skravling i telefonen daglig, uvisst antall sms. Noe småsurfing på Facebook via 3G. Samt noe generel "fikling" med telefonen, da den fortsatt er litt ny og spennende. Lader mobilen sånn ca. annenhver til hver tredje dag. Dette er uten bruk av bluetooth, gps og wifi.

Skriver under på denne. Lader den ca. hver tredje dag. Da med så vidt litt wifi-bruk hver morgen hjemme for å synkronisere alle applikasjoner på telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har wifi på stort sett hele tiden, samt at jeg hører på musikk ca 1 time om dagen, snakker endel i telefonen, sender endel meldinger og litt diverse applikasjonsbruk både med og uten nettrafikk. Vil karaktisere bruken som godt over gjennomsnittet og da holder den ikke i to dager uten lading så jeg lader den hver natt.

 

Som en normal smarttelefon egentlig. Man kan selvsagt ikke sammenligne med en "vanlig" mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem etter at jeg har lagt inn ROM, det er en widget på en av skjermene, det er en htc klokke som jeg ikke kan fjerne. Hvis jeg trykker på den for å fjerne den så kommer det opp: Sorry! The application TouchFLO (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly. Please try again.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å fjerne den.?

Lenke til kommentar

Noen som sliter med ekstremt volum på vekkerklokka etter den nye ROM'en? Jeg hopper i taket hver morgen nå, og samboer blir bare surere og surere... Har huket av på at ringevolum og alarmvolum skal følge hverandre, men det spiller ingen rolle om ringevolum er på max eller min.

 

Gjerne PM meg, da denne posten er ekstremt vanskelig å holde orden på...

Lenke til kommentar
Jeg har et problem etter at jeg har lagt inn ROM, det er en widget på en av skjermene, det er en htc klokke som jeg ikke kan fjerne. Hvis jeg trykker på den for å fjerne den så kommer det opp: Sorry! The application TouchFLO (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly. Please try again.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å fjerne den.?

Slå telefonen av og på igjen..prøv å slett den nå.

 

Noen som sliter med ekstremt volum på vekkerklokka etter den nye ROM'en? Jeg hopper i taket hver morgen nå, og samboer blir bare surere og surere... Har huket av på at ringevolum og alarmvolum skal følge hverandre, men det spiller ingen rolle om ringevolum er på max eller min.

 

Gjerne PM meg, da denne posten er ekstremt vanskelig å holde orden på...

Dette er et forum, så det er jo fint om alle kan følge mer, det kan jo hende at det er flere som har det samme problemet.

Hvorfor må folk være så egoistiske?

Lenke til kommentar
Noen som sliter med ekstremt volum på vekkerklokka etter den nye ROM'en? Jeg hopper i taket hver morgen nå, og samboer blir bare surere og surere... Har huket av på at ringevolum og alarmvolum skal følge hverandre, men det spiller ingen rolle om ringevolum er på max eller min.

 

Gjerne PM meg, da denne posten er ekstremt vanskelig å holde orden på...

 

Gå inn der du velger alarmlyden og bruk volumkontrollene der.

 

Hvor er krysset for at ringevolum og alarmvolum skal følge hverandre?

Lenke til kommentar
Jeg har et problem etter at jeg har lagt inn ROM, det er en widget på en av skjermene, det er en htc klokke som jeg ikke kan fjerne. Hvis jeg trykker på den for å fjerne den så kommer det opp: Sorry! The application TouchFLO (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly. Please try again.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å fjerne den.?

Slå telefonen av og på igjen..prøv å slett den nå.

 

Noen som sliter med ekstremt volum på vekkerklokka etter den nye ROM'en? Jeg hopper i taket hver morgen nå, og samboer blir bare surere og surere... Har huket av på at ringevolum og alarmvolum skal følge hverandre, men det spiller ingen rolle om ringevolum er på max eller min.

 

Gjerne PM meg, da denne posten er ekstremt vanskelig å holde orden på...

Dette er et forum, så det er jo fint om alle kan følge mer, det kan jo hende at det er flere som har det samme problemet.

Hvorfor må folk være så egoistiske?

 

Hjelper ikke å slå den av og på igjen, får samme melding..

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke denne guiden når jeg etterpå skal legge inn Modaco-ROMen?

En av filene man skal bruke for å roote heter jo noe med Cyanogen, har ikke det noe med en annen ROM enn Modaco's å gjøre?

 

Japp, også kjapt forklart her

Hva er best av å installere av ROMen som har radio inkludert men som er uten root og ROMen som ikke har radio men har root?

Altså, er det enklest å legge inn radio i etterkant eller roote i etterkant?

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke denne guiden når jeg etterpå skal legge inn Modaco-ROMen?

En av filene man skal bruke for å roote heter jo noe med Cyanogen, har ikke det noe med en annen ROM enn Modaco's å gjøre?

 

Japp, også kjapt forklart her

Hva er best av å installere av ROMen som har radio inkludert men som er uten root og ROMen som ikke har radio men har root?

Altså, er det enklest å legge inn radio i etterkant eller roote i etterkant?

Hva legger du i ordet "best"

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe minnekort med Heroen, Link

vil det der passe?

Ser at det står MicroSD på forsiden, men på linken så står det MicroSDHC. :S

Bør vel ha et kort i 6class og ikke 2.

 

Jeg kjøpte et kort i fra Hong Kong på eBay. ca 470,- for et 16 GB klasse 6 kort.

 

Merket at telefonen ble MYE raskere enn med det originale kortet. Synes det er litt rart siden mesteparten av programvare ligger lagret på telefonen.

 

CDON selger nøyaktig samme kort til en nedsatt pris nå: http://cdon.no/elektronikk/transcend_micro...6)_16gb-4166368

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke denne guiden når jeg etterpå skal legge inn Modaco-ROMen?

En av filene man skal bruke for å roote heter jo noe med Cyanogen, har ikke det noe med en annen ROM enn Modaco's å gjøre?

 

Japp, også kjapt forklart her

Hva er best av å installere av ROMen som har radio inkludert men som er uten root og ROMen som ikke har radio men har root?

Altså, er det enklest å legge inn radio i etterkant eller roote i etterkant?

Hva legger du i ordet "best"

Mest lettvint. Sorry for at jeg var litt upresis.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe minnekort med Heroen, Link

vil det der passe?

Ser at det står MicroSD på forsiden, men på linken så står det MicroSDHC. :S

 

neida feil link jeg ga.. men den står litt over her..

class 6 og billigere... ville gått for det jeg.. eller.. jeg gikk for ;p

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Heisann. Jeg prøver å få innstalert operatørkonfigurator på min HTC, men sliter forferdelig. Den sier jeg må starte activesync først. Så jeg lasta ned HTC sync og synkroniserte PC og mobil, men får alltid samme medling at activesync ikke er aktivert. Jeg skjønner rett og slett ingenting av hva jeg skal gjøre. Jeg prøvde å legge filene inn på minnekortet slik som de ber om på Vista veiviseren, men finner ikke filene på mobilen i det hele tatt. Kan noen hjelpe?

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
Jeg har et problem etter at jeg har lagt inn ROM, det er en widget på en av skjermene, det er en htc klokke som jeg ikke kan fjerne. Hvis jeg trykker på den for å fjerne den så kommer det opp: Sorry! The application TouchFLO (process com.htc.launcher) has stopped unexpectedly. Please try again.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å fjerne den.?

Slå telefonen av og på igjen..prøv å slett den nå.

 

 

Hjelper ikke å slå den av og på igjen, får samme melding..

 

Jeg har nøyaktig samme problem (med en annen widget), bare at den musikk-widgeten ligger bokstavelig talt mellom de ulike Home Screen'ene.

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg prøver å få innstalert operatørkonfigurator på min HTC, men sliter forferdelig. Den sier jeg må starte activesync først. Så jeg lasta ned HTC sync og synkroniserte PC og mobil, men får alltid samme medling at activesync ikke er aktivert. Jeg skjønner rett og slett ingenting av hva jeg skal gjøre. Jeg prøvde å legge filene inn på minnekortet slik som de ber om på Vista veiviseren, men finner ikke filene på mobilen i det hele tatt. Kan noen hjelpe?

 

Operatørkonfiguratoren (og ActiveSync) er for windows mobile telefoner. HTC Hero er en android-telefon og støttes ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...