Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har onecall med denne mobilen? Sliter utrolig med å koble den til nett uten wifi. HAr fått noen innstillinger av onecall sitt kundeservice hvor jeg skriver innpå "access point names" og fyller inn det de ga meg. Så har jeg skrudd på data roaming, men jeg får verken inn roaming merke, 3g, edge og alt det der jeg ikke har så mye peiling på :) Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Tenker du må slette cachen i Market i Settings -> Applications -> Manage applications.

Det hjalp desverre ikke :( Skulle legge til en kontakt i dag, men fikk kun opp valget mellom telefon, sim og google. Går det ikke ann å legge inn i Outlook kontakter. Har alle mine der. Legger jeg for eksempel til en i Outlook og synkroniserer, så haver den på telefonen.

 

 

Det var ikke det jeg tenkte på med svaret mitt! :)

Mente muligheten for å få opp betalbare apps i Market.

La inn den root fixer filen via market. Da fungerte rooten. Sletta cahchen til markedet og gikk inn, min fikk ingen betalbare programmer opp. Fikk opp valget mellom å vise betalbare, gratis osv, men fant ingen.

 

 

Er det noen som har onecall med denne mobilen? Sliter utrolig med å koble den til nett uten wifi. HAr fått noen innstillinger av onecall sitt kundeservice hvor jeg skriver innpå "access point names" og fyller inn det de ga meg. Så har jeg skrudd på data roaming, men jeg får verken inn roaming merke, 3g, edge og alt det der jeg ikke har så mye peiling på :) Noen som kan hjelpe?

Har du prøvd å ta ut simkortet og stappe det inni igjen? Har selv Onecall og her fungerte 3G fra første dag.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller har 90% av kommentarer på Apps i Android Market forsvunnet? :hmm:

 

EDIT: Kjører nye offisielle updaten.

 

det er fordi det nesten ikke finnes noen kommentarer på norsk ennå. Før hadde du jo engelsk som telefonspråk...

 

Ånei.. latterlig! Må jo være en innstilling ett eller annet sted :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen som har onecall med denne mobilen? Sliter utrolig med å koble den til nett uten wifi. HAr fått noen innstillinger av onecall sitt kundeservice hvor jeg skriver innpå "access point names" og fyller inn det de ga meg. Så har jeg skrudd på data roaming, men jeg får verken inn roaming merke, 3g, edge og alt det der jeg ikke har så mye peiling på :) Noen som kan hjelpe?

 

Jeg har onecall, har aldri endret noe som helst etter jeg satte i sim-kortet, og har heller aldri hatt noen problemer. Hvilke verdier trenger du, og hvor i menysystemet finner jeg dem?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til en ting...Vet det var snakk om dette langt tilbake, men er det fortsatt noen som har problemer med at de fleste samtaler blir brutt etter 2-10 sek? Skjer 80% av alle samtaler og er utrolig irriterende! Noen som har et bra tips eller to plis?!? Hvis ikke blir den byttet ut fort, for mann bør jo kunne ringe normalt med en tlf til 4300.-

Lenke til kommentar

Noen som har funnet innstillingen for å skru av smileys i SMS? De Android-smileysene som dukker opp automagisk er forferdelige å se på, og irriterer meg grenseløst :|

Men har sett litt rundt, men finner ingen innstilling som skrur de av..

 

Jeg bruker chompSMS fra Market, skikkelig herlig sms program. Der er det mulighet for å slå av/på smileyer.

 

Har et spørsmål angående batteri. Hvor mye bruker telefonen vanligvis på en natt (~8 timer)? Min bruker ca 10%, noe jeg synes er veldig mye. Jeg har sørget for å slå av alle bakgrunnsprogrammer før jeg køyer.

Lenke til kommentar
Jeg bruker chompSMS fra Market, skikkelig herlig sms program. Der er det mulighet for å slå av/på smileyer.

Har prøvd ChompSMS, og likte det ikke. Altfor likt iPhone, og den løsningen liker jeg ikke av en eller annen grunn. :p

 

Jeg har veldig sansen for den innebygde som er i Sense, men skulle så gjerne få skrudd av de hersens smileysene..

Lenke til kommentar

Noen som har funnet innstillingen for å skru av smileys i SMS? De Android-smileysene som dukker opp automagisk er forferdelige å se på, og irriterer meg grenseløst :|

Men har sett litt rundt, men finner ingen innstilling som skrur de av..

 

Jeg bruker chompSMS fra Market, skikkelig herlig sms program. Der er det mulighet for å slå av/på smileyer.

 

Har et spørsmål angående batteri. Hvor mye bruker telefonen vanligvis på en natt (~8 timer)? Min bruker ca 10%, noe jeg synes er veldig mye. Jeg har sørget for å slå av alle bakgrunnsprogrammer før jeg køyer.

 

Anbefaler å installere Locale, samt Locale Sync-plugin.

 

Da kan du legge inn at telefonen ikke skal synkronisere feks på natten.

 

Locale er et genialt program som kan utføre diverse oppgaver basert på situasjoner.

Feks:

 

klokken 23:00-06:00 skru av lyden, skru av sync, laveste lysstyrke på skjerm

På jobb (gps-posisjon + klokke), bytt bakgrunnsbilde, ringetone,

Lavt batteri: skru av wifi, skru av gps, skru ned skjermstyrke, skru av sync.

Du kommer hjem: Send sms eller twitter-melding om at du er hjemme.

Mulighetene er ganske mange..

 

Min Hero går 4 dager mellom hver lading nå ved å la Locale kutte ut ting jeg ikke trenger i gitte situasjoner.

Endret av henningml
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...