Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, har noen spørsmål om Hero

Når jeg har mottat en medling eller tapt et anrop så fortsetter det rulle-hjulet å blinke lenge etter at jeg har lest meldingen eller sett anropet, den skal da ikke gjøre det? Litt irriterende er det og.

 

Hvordan endrer jeg meldingslyden? Finner det bare ikke ut. Håper det ikke er noe iPhone opplegg dette her.

 

Det siste er hvordan jeg kalibrerer den gyroen (hvis det heter det) i telefonen. Den brukes i spillet Teeter.

Lenke til kommentar
Heisann, har noen spørsmål om Hero

Når jeg har mottat en medling eller tapt et anrop så fortsetter det rulle-hjulet å blinke lenge etter at jeg har lest meldingen eller sett anropet, den skal da ikke gjøre det? Litt irriterende er det og.

Oppdater til siste versjon av HTC Sense.

 

Hvordan endrer jeg meldingslyden? Finner det bare ikke ut. Håper det ikke er noe iPhone opplegg dette her.

Klikk på Meny og velg Innstillinger når du er listen over alle meldinger. Man trenger ikke noe ekstra program for å bruke mp3 som verken ringetone eller meldingslyd.

 

Det siste er hvordan jeg kalibrerer den gyroen (hvis det heter det) i telefonen. Den brukes i spillet Teeter.

Innstillinger > Lyd og skjerm > G-sensorkalibrator.

 

Menynavnene vil være annerledes dersom du har engelskspråklig system.

Lenke til kommentar
Etter å ha oppdatert til nyeste versjon sliter jeg litt med internett-tilkoblingen på mobilen. Bor midt i Bergen sentrum og har aldri vært tilkoblet med noe annet enn HSPA. Nå ser jeg EDGE-ikonet ikke reint sjeldent, både hjemme og på vei til jobb.

 

Irriterende

 

Argh, sliter fortsatt. Ingen andre som har merket noe?

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppdaterte til offisiell rom så har jeg hatt problemer med htc sense (force quit) og egentlig samtlige andre programmer også. Litt irriterende når skriver sms... Dog legger jeg merke til at dette dukker mest opp når den "ligger". Andre som har lagt merke til dette?

 

Kaggen:

jeg har noe som ligner på den første, er godt fornøyd!

Tror det er litt hipp som happ hva slags stoff man velger.

Lenke til kommentar
Veskekjøp..

Noen som har prøvd denne eller denne?

Hvilket stoff er best, velvet (fløyel) eller neoprene?

 

Fløyelen henger vel mer fast i lommene dine når du skal ta den ut av lomma. Neoprenen glir lettere. Eneste jeg kommer på i farta :)

 

Edit: forutsatt at det er samme "fløyelen" som er på den pouchen som var med Touch HD

Endret av sveintore78
Lenke til kommentar
Veskekjøp..

Noen som har prøvd denne eller denne?

Hvilket stoff er best, velvet (fløyel) eller neoprene?

Den siste passer vel ikke til htc hero, den passer til htc touch...hadde en slik til htc touch`en min og var veldig fornøyd med den. Hvis du finner en tilsvarende til hero`n, så si ifra. Jeg leter etter en slik etui også:)

Men det står jo "HTC Hero" der og.

Forresten, hva kan være forskjell på T07-veskene og T04-veskene?

Lenke til kommentar

Hvilke software er det bedste til at overføre musik til SD kortet og hvordan gør man

 

Har tidligere benyttet iTunes og iPod og der gik alt som en leg, men jeg kan ikke finde ud af at overføre musik og podcast til Heroen.

 

Hvad og hvordan, og hvorfor skal det være så svært

 

mediaafspilleren Songbird fra Firefox løser opgaven perfekt: Norsk sprog Alt iTunes materiale føres med over til SongBird . Automatisk sangtekst til det du afspiller!

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Hvilke software er det bedste til at overføre musik til SD kortet og hvordan gør man

 

Har tidligere benyttet iTunes og iPod og der gik alt som en leg, men jeg kan ikke finde ud af at overføre musik og podcast til Heroen.

 

Hvad og hvordan, og hvorfor skal det være så svært

 

Du må mounte opp kortet sånn at du får det opp som en disk i windows.

 

Jeg liker veldig godt mediamonkey www.mediamonkey.com

 

Den støtter så godt som alt av spillere :)

Lenke til kommentar
Hvilke software er det bedste til at overføre musik til SD kortet og hvordan gør man

 

Har tidligere benyttet iTunes og iPod og der gik alt som en leg, men jeg kan ikke finde ud af at overføre musik og podcast til Heroen.

 

Hvad og hvordan, og hvorfor skal det være så svært

Foreløpig er den enkleste måten å overføre filer (musikk, filmer, mm.) til Hero å montere den i pc-en din, for så å kopiere filene over til SD.

Lenke til kommentar
Foreløpig er den enkleste måten å overføre filer (musikk, filmer, mm.) til Hero å montere den i pc-en din, for så å kopiere filene over til SD.

 

Det som forvirret meg når jeg fikk min telefon var at jeg måtte gå inn på telefonen etter at jeg hadde koblet til USB, dra ned notifications linja på toppen og velge å mounte telefonen. Før dette er gjort ser ikke PC'n mobilen som en disk og man kan ikke overføre filer.

Lenke til kommentar
Veskekjøp..

Noen som har prøvd denne eller denne?

Hvilket stoff er best, velvet (fløyel) eller neoprene?

Den siste passer vel ikke til htc hero, den passer til htc touch...hadde en slik til htc touch`en min og var veldig fornøyd med den. Hvis du finner en tilsvarende til hero`n, så si ifra. Jeg leter etter en slik etui også:)

Men det står jo "HTC Hero" der og.

Forresten, hva kan være forskjell på T07-veskene og T04-veskene?

Har du sånn Screen Protector og? Lurer på å kjøpe en sånn, men vet ikke om det er så mye vits i. Det reduserer jo følsomheten til skjermen litt.

Lenke til kommentar
Veskekjøp..

Noen som har prøvd denne eller denne?

Hvilket stoff er best, velvet (fløyel) eller neoprene?

Den siste passer vel ikke til htc hero, den passer til htc touch...hadde en slik til htc touch`en min og var veldig fornøyd med den. Hvis du finner en tilsvarende til hero`n, så si ifra. Jeg leter etter en slik etui også:)

Men det står jo "HTC Hero" der og.

Forresten, hva kan være forskjell på T07-veskene og T04-veskene?

Har du sånn Screen Protector og? Lurer på å kjøpe en sånn, men vet ikke om det er så mye vits i. Det reduserer jo følsomheten til skjermen litt.

ja, jeg har Screen Protector på telefonen. Synnes det fungerer knall og kan ikke legge merke til at følsomheten har blitt dårligere. Leste tidligere i denne tråden om en som ikke var så veldig fornøyd med den. Mente at det ble en gummiaktig hinne som ikke ble glatt nok og tokk den av etter 2 dager. Det trur jeg var litt dumt av han for det tar nemlig 3-4 dager før beskyttelsefilmen blir 100 %, da forsvinner også den gummifølelsen :)

Så det er stor forskjell fra dag 1 til dag 4-5:)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
ja, jeg har Screen Protector på telefonen. Synnes det fungerer knall og kan ikke legge merke til at følsomheten har blitt dårligere. Leste tidligere i denne tråden om en som ikke var så veldig fornøyd med den. Mente at det ble en gummiaktig hinne som ikke ble glatt nok og tokk den av etter 2 dager. Det trur jeg var litt dumt av han for det tar nemlig 3-4 dager før beskyttelsefilmen blir 100 %, da forsvinner også den gummifølelsen :)

Så det er stor forskjell fra dag 1 til dag 4-5:)

 

Tror du skal sjekke meldingene før du skriver om dem og beskriver hva andre gjør som dumt.

Beskyttelsen jeg hadde på fra zagg: invisibleshield var bare på noen dager men heldigvis forandr ikke materialet seg nevneverdig hverken de dagene jeg hadde på skjermfilmen eller de ukene jeg hadde samme type film på resten av fonen. Dersom du tror at plasten nevneverdig endrer konsistens eller noe tar du nok feil. Den lekker kanskje ut litt luft så du blir kvitt noen bobler og den blir griset ned med fett, men er like myk. Mykheten påpekes da også som en main feature i reklamene deres så dersom din har blitt nevneverdig hardere/glattere er det vel heller noe "galt" med produktet. I realiteten er det nok bare du som har vendt deg til gummifølelsen.

 

Dette gjleder som sagt gummien til Zagg. Nå bruker jeg "harplast" beskyttelse uten problemer og med samme silkefølelsen som man får rett på skjermen. Den er det bare ikke mulig å få med invisibleshield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...