Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 Har problemer med å få installert den nye, orginale ROM-updaten fra HTC.

Når jeg begynner å installere så kommer det opp et installerings skjermbilde på telefonen, men etter noen sekunder så restarter telefonen, og da sier installasjonsprogrammet som kjører på PCen at den har mistet kontakt med telefonen.

 

 

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Opplevd det samme? Jeg er litt noob på dette, så t-skje er fint :)

 

P.S: Har ringt HTC kundeservice, fikk beskjed om å ta en faktory reset, for så å kjøre programmet på nytt, men dette hjalp ikke. Fått beskjed om å sende telefonen inn, men dette tar jo evigheter, så håper det er noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Exchange funker. Tror det finnes flere alternativer også ja.

Jeg har ikke lyst til å måtte bruke hverken Google-løsninger eller Microsoft-løsninger. Begge selskapene kan gå og drukne seg for min del. Men selve telefonen er veldig lovende.

 

 

Jeg har ladri syntes det er særlig lurt å henge seg så opp selskap at det forhindrer meg i få gjort det jeg ønsker. Jeg skulle gjerne sparket Telenor langt ut på atlanteren men har de et tilbud jeg ikke kan si nei til, ja så kan jeg ikke det.

Hore eller pragmatiker er vel begge omdømmer man da får.

 

Uansett fungerer Googles løsning rimelig bra. Dvs det mangler vel litt rundt kalenderen deres men anbefales på det varmeste.

Utelukkes både exchange og google har men selvsagt fortsatt igjen pop3 støtte, MMS og SMS tror jeg ligger i en mySQL database, i hvertfall en kurrant database og kan dermed kopieres og manipuleres. Sist men ikke minst: Alt tyder på at Market vil ta av etter hvert. Mange har blitt rike på AppStore og det ser alle andre. Utviklere vil strømme til og med redusert kontroll/sensur vil det meste kunne bli mulig. Det finnes sikkert utviklere og andre med samme oppfatning som deg og da er muligheten stor for at det dukker opp en løsning etter hvert.

Lenke til kommentar
Exchange funker. Tror det finnes flere alternativer også ja.

Jeg har ikke lyst til å måtte bruke hverken Google-løsninger eller Microsoft-løsninger. Begge selskapene kan gå og drukne seg for min del. Men selve telefonen er veldig lovende.

 

 

Jeg har ladri syntes det er særlig lurt å henge seg så opp selskap at det forhindrer meg i få gjort det jeg ønsker. Jeg skulle gjerne sparket Telenor langt ut på atlanteren men har de et tilbud jeg ikke kan si nei til, ja så kan jeg ikke det.

Hore eller pragmatiker er vel begge omdømmer man da får.

 

Jeg ønsker ikke å handle fra telenor, netcom,chess,tele2,eller noen av det andre operatørene. Jeg vil heller ikke handle fra elkjøp,expert,lefdal,coop, elprice o.s.v. Hater å bruke microsoft, google o.s.v....blir for dumt med slike argumenter, vær heller glad at du har noen å handle fra. Verden har blitt slik at det blir større og større bedrifter som styrer markedet, det er ikke plass til små og smarte bedrifter mer.

Lenke til kommentar

Jeg var heller ikke noe serlig glad for å måtte bruke Google til å synce kontakter etc med, men nå som jeg faktisk begynte å bruke Google sitt opplegg, så ser jeg faktisk at det funker. Er overrasket.

Ganske greit å slippe å måtte installere office e.l. for å så måtte ha med seg dokumenter over fra maskin til maskin. Som oftest gjør man jo ikke noe så avansert privat at ikke det holder med Google Docs, Calendar, mail etc.. Dog, mailen min bruker jeg egen server til.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker ikke å handle fra telenor, netcom,chess,tele2,eller noen av det andre operatørene. Jeg vil heller ikke handle fra elkjøp,expert,lefdal,coop, elprice o.s.v. Hater å bruke microsoft, google o.s.v....blir for dumt med slike argumenter, vær heller glad at du har noen å handle fra. Verden har blitt slik at det blir større og større bedrifter som styrer markedet, det er ikke plass til små og smarte bedrifter mer.

 

Haha, nå tenkte jeg virkelig at du var en skikkelig tulling :p Tenkte først at du unngikk å handle fra alle de stedene du ramsa opp, begynte å lure på hvor i huleste du kjøpte varer :p

 

Men helt enig med de to siste innleggene. Jeg har aldri brukt gmail før, men tenkte det kunne være greit å bruke kalender og kontakter der siden de er synca opp mot Hero'n. Og jeg synes det fungerer helt utmerket!

 

Det blir mer enn litt dumt at en skal nekte å bruke syncing opp mot google's kontakter pga. man ikke liker google, siden det er de som står bak Android :p

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke lest tråden på rundt 50 sider og prøve rå oppdatere meg. Ser at det er en offentlig rom som jeg driver å laster ned nå.

Ser også at folk har snakket om moddacos rom.

Den offisielle opåpdateringen skal visstnok ha løst laggen samt andre fixes, hva er det de inoffisielle romene har som er "must have"?

Lenke til kommentar
Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå!

Har du fått innstallert programmet, så den bare ikke finner telefonen din, eller har du ikke fått installert HTC Sync i det hele tatt?

 

Kjører du XP, Windows 7 eller Vista?

Har fått installert, og Sync finner ikke mobilen. Har XP Pro.

Hadde akkurat samme problemet, helt til jeg fant ut at det var flaut enkelt å fikse. :)

 

Det eneste jeg hadde glemt å gjøre var å sette sync-innstilling på Heroen. Når du kobler til telefonen, står USB-ikonet øverst på skjermen i den Notification-linja. Dro jeg den ned og valgte sync så smatt den rett inn med alle drivere og kjente igjen telefonen.

 

Nå veit jeg ikke om det er problemet ditt, men det var løsningen når maskinen min ikke fant telefonen.

Prøvde det, både med og uten USB Debuging, men fortsatt finner ikke PCen telefonen vise versa.

Lenke til kommentar
Skaffet meg en HTC Hero på torsdag og er så langt storfornøyd.

 

Eneste som irriterer meg er at det ikke går ann å sette egendefinert meldingstone, noen som vet hvordan om det i det hele tatt er mulig?

 

Last ned Ringdroid fra market, da kan du lage deg ringetoner, alarmer og varseltoner av .mp3 og .wav :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...