Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

hei.

er det slik å forstå at denne telefonen kommer uten norsk skrift- og menyespråk orginalt? og at man kan installere en norsk programvare oppdatering for å få den på norsk?

 

Når du oppdaterer til den nyeste offisielle ROMen fra HTC får du norsk språk :)

 

Nice, nærmer meg faretruende fort ny mobil :)

Ikke at det er noe stor hurra. Dårlig oversatte menyer klarer jeg meg egentlig uten og er nok på vei tilbake til engelsk. Ordbok og prediksjon har vi hatt hele tiden i skandinavisk versjon. Fungerer forresten utrolig bra å slurve i vei på tastaturet mens ordboken stort sett gjetter seg til hva jeg egentlig mente. Har alltid klaget på at datamaskiner ikke fortår hva jeg egentlig mente å skrive ved mindre skrivefeil. Denne gjør faktisk det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
plutselig har alle facebook-linkene mine på folka i telefonlista forsvunnet. wtf? hva skjer?

Det skjedde nettopp med min også. Logg inn på nytt, det hjalp for meg.

Sikkert facebook som hadde en restart:)

Samme her, men er det noen som vet hvordan man får synkronisert alle kontaktene på FB og ikke bare noen.

Lenke til kommentar
plutselig har alle facebook-linkene mine på folka i telefonlista forsvunnet. wtf? hva skjer?

Det skjedde nettopp med min også. Logg inn på nytt, det hjalp for meg.

Sikkert facebook som hadde en restart:)

Samme her, men er det noen som vet hvordan man får synkronisert alle kontaktene på FB og ikke bare noen.

 

Du må gå inn på hver enkel kontakt som ikke er funnet automatisk og koble de opp mot profilen deres på facebook. Forutsatt at jeg forstod problemet rett:P

Lenke til kommentar
Sånn som jeg ser det så vil en ikke miste noen ting dersom en oppdaterer til Modaco 2.3 fra nyeste offisiell rom.

Men må en oppdatere radio, eller blir den oppdatert gjennom nyeste offisiell rom oppdatering.

Mista ikke noe når jeg oppgraderte. Radio er samme versjon som før oppgradering, gjorde ikke noe med den i denne omgang.

Lenke til kommentar
Sånn som jeg ser det så vil en ikke miste noen ting dersom en oppdaterer til Modaco 2.3 fra nyeste offisiell rom.

Men må en oppdatere radio, eller blir den oppdatert gjennom nyeste offisiell rom oppdatering.

Mista ikke noe når jeg oppgraderte. Radio er samme versjon som før oppgradering, gjorde ikke noe med den i denne omgang.

Flott. Tåpelig spm her, men hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar
Sånn som jeg ser det så vil en ikke miste noen ting dersom en oppdaterer til Modaco 2.3 fra nyeste offisiell rom.

Men må en oppdatere radio, eller blir den oppdatert gjennom nyeste offisiell rom oppdatering.

Mista ikke noe når jeg oppgraderte. Radio er samme versjon som før oppgradering, gjorde ikke noe med den i denne omgang.

Flott. Tåpelig spm her, men hvordan gjør jeg dette?

Slik som det står i guiden der :thumbup:

Lenke til kommentar
plutselig har alle facebook-linkene mine på folka i telefonlista forsvunnet. wtf? hva skjer?

Det skjedde nettopp med min også. Logg inn på nytt, det hjalp for meg.

Sikkert facebook som hadde en restart:)

men fortsatt har alle linkene jeg har gjort på folk forsvunnet. hva er dette for noe piss?

Alle kom tilbake på min. Gå inn på kontaktene dinne og trykk på bilde av en mann med et synck piler ved sidenav.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\adb shell reboot bootloader

error: device not found

 

Merkelig feilmelding. Skal telefonen stå i minnekort modus eller?

 

Edit.

 

Gikk visst.

 

E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\fastboot boot cm-hero-recovery.

img

cannot load 'cm-hero-recovery.img'

 

Der kom jeg ikke lenger.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\adb shell reboot bootloader

error: device not found

 

Merkelig feilmelding. Skal telefonen stå i minnekort modus eller?

 

Edit.

 

Gikk visst.

 

E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\fastboot boot cm-hero-recovery.

img

cannot load 'cm-hero-recovery.img'

 

Der kom jeg ikke lenger.

 

Ikke rart, siden du ikke står i mappa der cm-hero-recovery.img ligger.

 

Enten ta en cd hero først sånn at du står i E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\

 

Eller skriv dette (mer tungvindt):

E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\fastboot boot E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\cm-hero-recovery.img

Lenke til kommentar
E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\adb shell reboot bootloader

error: device not found

 

Merkelig feilmelding. Skal telefonen stå i minnekort modus eller?

 

Edit.

 

Gikk visst.

 

E:\Users\Petter-S>E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\fastboot boot cm-hero-recovery.

img

cannot load 'cm-hero-recovery.img'

 

Der kom jeg ikke lenger.

 

Ikke rart, siden du ikke står i mappa der cm-hero-recovery.img ligger.

 

Enten ta en cd hero først sånn at du står i E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\

 

Eller skriv dette (mer tungvindt):

E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\fastboot boot E:\Users\Petter-S\Desktop\Hero\cm-hero-recovery.img

La bare mappa inni i selve commmand promt ruta. Blir vell helt presist da (?)

 

Har du lagt inn modacopatchedrecovery-1.0 filene på telefonen?

Fulgte kakeoppskriften fra punkt og prikke og da trodde jeg at en skulle patche først og så legge inn filene. Men skal "2.3-update-hero-modacocustomrom-core-signed" zip mappa inn og så kjører en command promt kommandoene etterpå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...