Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke slik ut nei, mener å huske at designet også var mørkt og lignet endel på wallbase sitt. Anime Paper ser ut til å ha litt av vært allikevel though, takk, men av nysgjerrighet leter jeg fortsatt etter den andre :p

Skrevet

Ah jeg er misunnelig! Skulle gjerne sett Code Geass for første gang en gang til. :p

Hvor blir det av den maskinen som kan slette spsifikke minner? ^_^

Ganske digg at jeg ikke har sett så mange animeer ennå, og at jeg har mye igjen. Har aldri klart å sette av tid til dette. Det negative er jo at det er så mye å velge mellom at det ikke er lett å vite hva neste serie blir (ser en-og-en om gangen) - et luksusproblem!

Skrevet

Andre Berserk-film var god. Likevel en skuffelse, fordi man forventer å bli revet ut av setet og klistret inntil skjermen. Jeg kjedet meg likevel ikke et sekund, og ville at den bare skulle fortsette inn i evigheten.

Skrevet

finnes det berserk filmer?!?! fant ut at jeg måtte se elfen lied, sett 6 episoder så langt, blir nok ferdig med serien til klokka 1300. men jeg begynner å gå tom for ideer her så hvis noen har sett noen kule serier i det siste så bare kom med forslag. ( helst ikke serier som handler for mye om demoner, okkulte ting og spiritisme)

Skrevet (endret)

Hvor fant du andre Berserk film?

Er ikke på noen trackers(BBT, AB eller Nyaa).

Klarte å stave det feil når jeg søkte.

Fant den nå, men tror jeg venter på noen andre grupper.

Endret av Fred7555
Skrevet

Ferdig med elfen lied nå og det siste jeg vil se nå er enda en crazy bitch med rosa hår!

er det noen som har sett no forbløffende eller fantastisk så er det bare å si det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...