Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Sheogorath med Kamelot - Abandoned:

Har ikke hørt mye på Kamelot, men merker at jeg trykker play med en viss skepsis. Dette er tydeligvis en av de roligere låtene. Bra stemme på den mannlige vokalisten. Minner meg litt om Peter Murphy. Sangen tar tydeligvis litt mer av etterhvert, men skjønner ikke helt om de her prøver å være et metal-band eller ikke. Jeje, helt grei låt, men setter heller på litt HIM om jeg føler for å høre på "love-metal".

5/10

 

of Montreal - The Party's Crashin Us

Skikkelig glad-låt fra et rimelig crazy band. Blir aldri lei! :D

Lenke til kommentar

Det var saker det! Dette likte jeg veldig godt, og skal sjekke ut denne artisten umiddelbart. Moro at han har samme navn som den gamle Charlton spissen også :)

 

8/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Skjønner hvorfor du syntes Pilot Speed var treig :b

Equlibrium er derimot for raskt for meg. Ikke at alt må gå i sneglefart, men akkurat denne ble jeg bare stresset av. Jeg rekker ikke nyte musikken fordi den raser så fort avgårde. Men, jeg kan tenke meg dette er stas på konsert og hvis man er litt på druen, som man kaller det.

 

4,5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Går fint an å hoppe til 1:30. Det er der musikken starter.

Lenke til kommentar

Forsåvidt særegen vokal, men den type sing and songwritere (hvis man kan kalle han det) har aldri fenget meg så veldig. Føler det blir litt repeterende og monotont, gir den 4/10.

 

Hadde egentlig tenkt å velge sangen Indiana, men fant den ikke..

 

Cymbals Eat Guitars - And the Hazy Sea.

Endret av Acherontic
Lenke til kommentar

Kjekk og kul indiepop. Traff som et skudd i starten. Spesielt heftig var kontrasten mellom stille velklang/rå kakofoni, og tight pop/vill støyimprov; veldig kult og engasjerende og det virker som om sangen virkelig ikke har behov for å kuttes ned noen minutter selv om den varer i over seks. Har alltid avfeid Cymbals eat Guitars som noe som Pitchfork bare har bestemt at er kult (og det er mange som faller under den kategorien) men disse må vel sjekkes ut nå.

 

9/10

 

 

Følte for å share dette bandet her men det var ikke en dritt å finne på youtube nesten - bare to liveopptak. Hadde de hatt studioversjonen av Berlin 1919 der hadde jeg valgt den.

Lenke til kommentar

Helt ålreit sang, egentlig. Den når meg ikke dypt i sjelen, akkurat, men er underholdene nok til at jeg ikke kjeder meg mens jeg hører på den.

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

jeg liker egentlig ikke noe hiphop men denne var fin fordi den var mer forsiktig og ikke cars money osv men anderledes. Litt kjip den vanlige synth saken som likner mye annet men, den trekker ned. han skiller seg ut vokalmessig og i flowen som det heter, men ikke i refrenget, og ikke i synthen som sakt.

 

5/10

 

Bare første sangen av videoen som er The Dead C

 

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...