Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

@ dr. strangely strange - sign on my mind.

Det er nesten bare en ting å si, vakkert! Søkte litt og det så ut som om det var fullt mulig å få tak i dette. Sangen er forresten på andreskiva Heavy Petting fra 1970 (av også i alt to).

 

Edit:

@ macros.:

Alt for minimalistisk for meg, blir kjedelig veldig fort. Må innrømme at jeg spolte meg gjennom siste halvdel av sangen for å sjekke om den ble noe annerledes, men det gjorde den jo ikke akkurat... 3/10

Personlig finner jeg låta spennende nok til å sitte å lytte igjennom den. Men de fleste jeg kjenner er av samme oppfatning som deg ja. Funker utmerket til nach.

...

 

@ Bob Dylan - Simple Twist of Fate

Fin Dylan låt dette her, men ikke helt blant mine favoritter.

 

Dirty Projectors - Knotty Pine

 

Så disse for noen dager siden, mye av det de lager blir litt for masete for min egen del (da jeg jevnt over er noe mindre glad i kvinnelige vokalister), men digger virkelig denne sangen.

Endret av macros.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av sangene til Band of Horses treffer meg midt i sjela, men dette er ikke en av dem. Savner de store høydepunktene, og føler at det instrumentale bare fyker ifra vokalen ved flere anledninger. Det skaper en slags skjevehet eller ubalanse i hvordan jeg opplever sangen. Men for all del, den er fin, bare ikke i den grad at jeg ville hørt på den spesielt ofte.

 

6/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Det er alltid en deilig opplevelse å bli med over til Sigur Rós sin verden, og denne sangen er intet unntak. Fin for å drømme seg bort og bare la tankene flyte. Blir forøvrig litt mer magisk uten å se dem spille, av en eller annen grunn.

 

7.5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Du har litt rett i det. Var glad i virtuoso før, men ikke fullt så mye nå lenger. Men på grunnlag av sjanger vil jeg si at det er vakkert, men kanskje ikke det mest spennende jeg har hørt.

 

5/10

 

 

Erlend Øye + Röyksopp - Poor Leno (Silicon Soul Remix). Fra 2004 utgivelsen av DJ Kicks, satt sammen av Erlend Øye. Dette er noe av det beste han har gjort etter min mening, og da sier det seg selv at det er genialt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...