Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ok. Hendrix har egentlig aldri vært min favoritt. Han har noen fantastiske sanger, (If 6 was 9, Burning of the Midlight Lamp og Castles Made Of Sand) men ellers går jeg fort lei. Og dette var egentlig ikke noe unntak. 4/10.

 

Glasvegas - Geraldine. Et forholdsvis kjedelig valg, men uansett hvordan jeg snur og vender på det er dette for meg den beste låta på tittelalbumet. Helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt den store kjærligheten for screamo, men resten synees jeg var ganske ålreit. God vokal på den andre karen, og det går jo faktisk an å la seg rive med litt på refrengene.

 

5,5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Betty Davis: For en som ikke er så veldig begeistra for funk/soul så skader det faktisk, eller det blir kanskje å ta litt hardt i.. Pluss for funky basslinje, men duuUhh det er jo funk. Resten er kjipt. 4/10

 

Får slenge opp en video av to herremenn jeg var så heldig å få undervisning av på todagers gitarseminar i starten av sommerferien. Spiste dessuten middag med dem på en restaurant etter seminaret. Dessverre få klipp av dem to sammen på youtube, så får klare seg med denne:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

@ Toften med Betty Davis - Anti Love Song:

Rimelig groovy og stilig bass-spilling. Låta som helhet blir litt kjedelig og monoton i lengden, syntes jeg men. 5/10.

 

@ Tremolo med John Renbourn & Stefan Grossman - Goodbye Porkpie Hat:

Behagelig og underholdende blues/jazz/vise-gitarspill. Aldri hørt om noen av disse før, men skal sjekke dem ut nå :) 8/10.

 

Her er en av mine absolutte yndlingssanger.

Tommy James and The Shondells - Crimson And Clover

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Grei nok sang, men ble litt for somlete for meg. Fikk følelsen av å tråkke rundt i sirup noen ganger, og det er ikke spesielt bra. Men en varm og koselig sang, det var det. Rimelig lame video, da. Låter langt bedre uten å se videoen :b

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Oisann! Jeg elsker Bagamoyo så hardt. :fun: Har hatt mange gode gåsehudstunder med den, og med Casiokids generelt. Nice.

 

10/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...