Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Hmm, for meg var det ikke mer enn helt greit. Syntes det startet bra med et tøft bass riff, men så blir det litt for repeterende. Vokalen og teksten var heller ikke så altfor mye å skryte av.

 

5/10

 

 

Lights Out Asia - X-33. Fantastisk stemningsfult.

Endret av macros.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn har jeg vansker med å ta de fleste kvinnelige vokalister seriøst i deres forsøk på å formidle et følelseladd budskap. Dette var egentlig ikke noe unntak, jeg ble ikke spesielt grepet av denne irske/dublinske folkesangen.

 

4/10

 

 

7. Chinese Bros; en gammel R.E.M. klassiker, før de bare ble kjedelige å høre på.

Lenke til kommentar

Likte det godt, men etterhvert ble det litt repeterende (i hvert fall når man er trøtt og ikke orker å høre etter hva han faktisk synger, ehm...). Pluss for videoen.

 

7/10

 

 

Nao Tokui - Pan Pacific. Vakker låt dette her. Kan høre på albumet hans Mind the Gap i flere timer i strekk mens jeg skribler eller tegner. Anbefaler å gi det en sjanse, og å heller ikke vurdere det som en pop låt, men mer som bakgrunnsmusikk/ noe eksperimentelt.

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Edit: sorry, glemte å refreshe før jeg postet innlegget mitt så oppdaget ikke at Hegland var først.

 

@ macros.:

Alt for minimalistisk for meg, blir kjedelig veldig fort. Må innrømme at jeg spolte meg gjennom siste halvdel av sangen for å sjekke om den ble noe annerledes, men det gjorde den jo ikke akkurat... 3/10

 

@Hegland:

Har mer sansen for Peter Gabriel enn Phil Collins, men Mama er en helt ok låt, tydlig 80-talls musikk som gir gode vibber... 6/10

 

Dr. Strangely Strange - Sign On My Mind

Se filmen hos Youtube

Jeg elsker denne låta, tror jammen jeg skal prøve å finne og kjøpe albumet når jeg tenker meg om :)

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...