Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Ålreit med litt hiphop i denne tråden også, og jeg har all respekt for Eminem som både rapper og låtskriver. Likevel ble denne litt vel flat for meg. Det er ingen særlige høydepunkter, og den blir mer som en litt anonym, men grei bakgrunnslåt man kan nikke med hodet til.

 

6/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kul den 7/10

 

Se filmen hos Youtube"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=

Se filmen hos Youtube" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

 

Se filmen hos Youtube

 

http://www.youtube.com/watch?v=OwsJ7FZp6-o...player_embedded

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Misery Signals - A Certain Death

 

Har ikke hørt dette bandet før men ble EKSTREMT positivt overasket!

De 5 første sekundene lurte jeg litt på hva dette var men det skiftet fort over til noe som kan bare nytes!

Følte bare at kreftene samlet seg i kroppen av sangen!

Dette liker vi! Harde riff og awesome drumming.

Eneste som trekker ned, er det rolige partiet i sangen som begynder rundt 2:00.

Men overall en strålende sang med mye trykk! 8,5\10!

 

 

Over til min sang, dette er et lokalt band som jeg føler trenger litt mer oppmerksomhet.

Dette er oldschool rock'n roll på sitt beste!

 

Stingray - Shooting Blanks

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Blir litt vel Sum41 dette her, en sjanger jeg egentlig gikk lei av for en god stund siden. Vokalen skiller seg for lite ut, og riffene er ikke spesiellt minneverdig. Ellers er musikken kul nok. Skal ha pluss for å bygge seg bra opp.

6,5/10

 

 

Prøv dette bandet. =)

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...