Gå til innhold

Gutt eller jente - hva ville du vært?


Filosof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på gener. Hadde jeg vært middels pen eller penere, ville jeg vært jente. Mindre enn middels pen, gutt.

 

Jenter er gjerne roligere, stillere og mer disiplinerte, noe som ville kommet godt med i studiene. Siden jeg nå har makten på den seksuelle fronten, slipper jeg å vie for mye oppmerksomhet til å kapre det motsatte kjønn, og har dermed mer tid til å spesialisere meg på andre områder i livet.

 

Sjenert i begynnelsen av sosiale interaksjoner? Rødmende? Helt greit, mange gutter synes det bare er søtt, og folk generelt viser økt forståelse for denne tilstanden hos jenter.

 

Vil jeg bare nyte livet, kan jeg gifte meg oppover i klasse/status istedenfor å gå gjennom karrierejaget for å ha råd til mer luksuriøse eiendeler og erfaringer.

 

I tillegg hadde det vært deilig å kle seg sexy nå på sommeren, og skimte en haug av gutter snu seg etter meg og begjære meg i speilbildet til vinduene på gata. Lene seg tilbake når jeg blir sjekket opp, være litt frekk og merke guttene svette og slite, istedenfor å være i motsatt situasjon.

 

 

(Kunne skrevet noe lignende om det å være gutt, og mange negative ting om jenter, men fokuserer på godene. Tror ikke alt er så rosenrødt!)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg foretrekker å være jente fordi:

 

- Jeg har flere typer orgasmer.

- Kjekt å ha pupper når man gamer. Alle er så snille mot deg.

- Større sjanse for å være heldig med hårvekst.

- Kommer ikke i stemmeskiftet

- Slipper å skjule buler i buksa

- Det er søtt å være lav

- Kan snakke ut med begge kjønn om følelser

- Lett å få seg jobb i mannsdominerte yrker ettersom de søker flere jenter

- Blir spandert på selv om du insisterer på å betale selv

- Ofte veldig godt utvalg i klesbutikker

- Slipper ofte å ta drittarbeidet og de tunge løftene

Heldigere med hårvekst?

 

Tenker du på at noen menn blir skallet? Da vil jeg si at det er like flaut å få for mye testosteron, og påfølgende bart og mannehårvekst på armer og bein. Kvinner er også litt utsatt for å få PCOS. Mener å ha hørt at 10 % av kvinner får slike plager.

Lenke til kommentar

Som Lenne sier, det er mange trangsynte her.

Stiller meg bak en del av det Lenne sier, men vil tilføye at ting som å være gravid er nok mer positivt enn negativt. Det er jo ikke lange tiden med smerter (fødsel) sammenliknet med de 9 månedene med glede du har over å knytte bånd blablajentegreier med barnet.

 

Nå har ikke jeg, å heller ikke noen av de som har kommentert akkurat dette tidligere vært gravid, så vi bør vel vente på ei som har barn til å uttale seg!

 

 

--> Som gutt, tror jeg nok at det er gutt jeg helst vil være. Men jeg er enig med Quicko, at som jente kan man være litt mer reservert på markedet å bare nyte at folk snur seg etter deg på gata.

Jeg hadde også likt å prøvd å vært jente en stund :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Her var det et par trangsynte mennesker, gitt.

+1

 

Trives godt med å være jente, men lurer på hvordan det er å være gutt av og til. Kunne prøvd det for en dag om det var mulig, kanskje. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
- Jeg har flere typer orgasmer.

Gyldig argument.

 

- Kjekt å ha pupper når man gamer. Alle er så snille mot deg.

Ekte geimere setter pris på motstand. Hvem vil at andre skal være snille mot deg når du spiller? Dummeste jeg har hørt...

 

- Større sjanse for å være heldig med hårvekst.

At du med mindre sannsynlighet blir skallet? Tja, gyldig argument.

 

- Kommer ikke i stemmeskiftet

Trivielt "problem" som du er foruten 98% av livet ditt.

 

- Slipper å skjule buler i buksa

Erigrerte tilstander kan sees på som et problem å skjule, men er man over 14 år har man som gutt oftest kontroll. Trivielt.

 

- Det er søtt å være lav

Ikke nødvendigvis. Men iom. at jenter er gjennomsnittlig lavere enn gutter er det vel "meningen" at gutter skal synes at det er søtt...

 

- Kan snakke ut med begge kjønn om følelser

Gutter har nesten ikke følelser (sammenlignet med jenter), så vi trenger nesten ikke snakke om dem. FTW

 

- Lett å få seg jobb i mannsdominerte yrker ettersom de søker flere jenter

Det argumentet kan slåes tilbake med samme mynt; Lett å få seg jobb i kvinnedominerte yrker ettersom de søker flere menn.

 

- Blir spandert på selv om du insisterer på å betale selv

Gyldig argument. Mange gutter er ikke observante på instinktet sitt som prøver å kjøpe velvilje hos jenter for å øke sjansene for sex.

 

- Ofte veldig godt utvalg i klesbutikker

Gyldig argument, men dette impliserer også et større press på jenter om å kle seg riktig.

 

- Slipper ofte å ta drittarbeidet og de tunge løftene

Å ha muskler er sjeldnere en ulempe enn en fordel.

 

 

Kjedelig at det er så få jenter som tør å utbrodere HVORFOR det er en fordel å være jente. Slik jeg ser det finnes det mange flere og gode argumenter for det å være gutt :)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Her var det et par trangsynte mennesker, gitt.

+1

 

Trives godt med å være jente, men lurer på hvordan det er å være gutt av og til. Kunne prøvd det for en dag om det var mulig, kanskje. :p

 

Jeg tenker det samme. For nysjerrighetens skyld. Skal vi bytte for en dag? :tease:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er evig takknemlig for at jeg ble gutt. Jeg kan ikke forestille meg en verden uten testosteron, rasjonalitet eller beina planta på jorda.

 

Sorry ass, men etter en 17 år lang studie har jeg konkludert med at det 72% motsatte kjønn mister all fornuft og logisk tankegang etter/rundt graviditet.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...