Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene


Anbefalte innlegg

Selv er jeg en kosttilskuddhore av høyeste sort:) Har brukt det meste og kjøpt hos de fleste!

På grunnlag av dette tenkte jeg å lage en post med noen kjøpstips.

 

Med mitt forbruk er det viktig at prisen er lav, uten at det går utover kvaliteten.

Prisene du må betale kommer veldig an på volumene du kjøper. Noen nettbutikker er veldig gode på bulkhandel, mens andre er bedre på småhandler.

 

 

Det er spesielt to nettbutikker som skiller seg ut her hvor både pris og kvalitet er ivaretatt, samt hvor utvalget er bra:

 

Gymgrossisten og X-life (X-life fører og Myrevolution som er så populært på forumet her. Du får de fleste produktene fraktfritt der).

 

 

 

 

 

Tips til gode kjøp:

Proteinpulver

Proteinpulver Essential Whey

90 + (65% whey 33% kasein) 5kg - kr. 649,-

One Protein (50/50 myse isolat, micellar kasein)

 

For vegetarianere, eller de som ikke tåler melkeprodukter:

Erteproteinisolat - 4kg sjokolade

 

 

Gainer

Solid Muscle 12kg

Gainer 12kg Kr. 939,- inkl. frakt.

 

ZMA

1000 kapsler kr. 399,-

 

Kreatin

kreatin 500g kr. 79,-

 

Testo booster

alpha test booster 3pakning

 

Prozyme 3kg 699,-

Kom med flere tips folkens, så legger jeg det inn i førsteposten her :) Jeg har selvsagt ikke gått gjennom alle tilbud og produkter hos alle nettbutikker, men disse to skiller seg ut fra mengden.

 

Edit: Ryddet opp litt her, da nesten ingen av linkene var i bruk lenger. Kommer tilbake med mer.

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

90+ er jo lett best på pris/kvalitet. Fåes bla hos proteinbutikken.no og ej-shop.no.

 

Du må ha med karbo-tilskudd også.

 

Edit: Selolje osv. er jo ikkje bare for å få i seg Omega 3, er jo alle essensielle fettsyrer du er ute etter.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Bra tiltak det her!

 

Men lurer på en ting ang. Omega 3 produktene:

 

Hva vil du si er best av de tilskuddene du linka til fra x-life og f.eks denne, som jeg også har vurdert, i forhold til pris og kvalitet?

 

 

Edit: Ser at prisen vil bli ca. det samme per mnd på den jeg linka til og Vital, og at fishoil vil bli billigere enn begge, men hva med kvaliteten?

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Bra tiltak det her!

 

Men lurer på en ting ang. Omega 3 produktene:

 

Hva vil du si er best av de tilskuddene du linka til fra x-life og f.eks denne, som jeg også har vurdert, i forhold til pris og kvalitet?

 

 

Edit: Ser at prisen vil bli ca. det samme per mnd på den jeg linka til og Vital, og at fishoil vil bli billigere enn begge, men hva med kvaliteten?

 

Seloljen ser ut til å være av god kvalitet da den er norskraffinert. Hold deg unna selolje som kommer fra spesielt Canada, da innholdet av omega 3 kan variere mye! (Det at etiketten sier x antall mg, betyr ikke at det faktisk inneholder det)

Fish Oil er et standard 18/12 fiskeoljeprodukt, som de aller fleste produsenter her i landet bruker (tipper de kjøper fra samme fabrikk...) Men utrolig billig da.

 

Selolje er mer "komplett" enn fiskeolje pga. innholdet av DPA, og skal også ha en god effekt på vonde ledd.

Lenke til kommentar
Hvor får man tak i billig linfrøolje?

 

Savner vegetarianeralternativ i listen din :p

 

Linfrøolje er jeg usikker på hvor man får rimeligst. Jeg vil anta at dette er noe som lønner seg å kjøpe for seg selv i helsekost, da det er få "sportstilskudd-nettbutikker" som har det. Da tenker jeg i forhold til å betale frakt for ett enkelt produkt.

 

Men dette er vel forholdsvis rimelig på nett:

 

Linfrøolje 250ml - kr. 39,-

 

Har lagt til erteproteinisolat i første posten :)

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar
Linken til gymgrossisten er feil.

 

Ellers savner jeg vitamin og mineraltilskudd. Begge deler er viktig for treningsresultatet, og for f.eks meg som spiser snevert og dårlig ellers må det til tilskudd for å få nok av det.

 

Prisen på vitaminer-mineraler er veldig lik hos de fleste nettbutikker ser jeg. Kan anbefale solaray sin Spektro. I og med at denne koster stort sett det samme overalt, så lønner deg seg å kjøpe det i den nettbutikken man handler andre produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...