Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hagfors: 200,- er jo en forferdelig kjip grense da :(

 

Ja, det er litt upraktisk.

 

Hvis jeg skulle ha kjøpt beta alanine ville jeg bare ha kjøpt en 500g boks og fått den sendt med billigste fraktmulighet. (brevpost eller hva det er) Blir litt over 90 dagers forbruk, men det bruker å gå bra. Og da skal hele greia havne under grensen for toll og moms og alt det der.

Lenke til kommentar

Vet du om dette tilbudet, Freddy K. Er det såpass mye bedre at det er verdt prisen?

Lurer også på om jeg skal kjøpe omega 3 kapslene du tipset oss om.... Siden sist har jeg invistert i en personlig trener, og han mener bestemt jeg trenger å kjøpe hans produkt som inneholder både Omega 3, 6, 7 og 9. Tror det var fra Proteinfabrikken.... Men jeg har mest lyst til å kjøpe de på X-Life. Tar gjerne i mot innspill fra dere. Er det virkelig nødvendig med alle fettsyrene, eller holder det med gode, gamle omega 3?

Her er en liten artikkel som kanskje kan være av interesse, skrevet av vår venn, dr. Brynjulf Barexstein, allmennlege.

Lenke til kommentar

Faktisk så hemmer omega 6 og 9 opptaket av omega 3, så hold deg til et rent omega 3 tilskudd. De andre omega-fettsyrene får vi masse av via normalt kosthold.

 

Det Crea-X v2 tilbudet er nytt for meg. Ser de får det inn til fredag. Selv har jeg kun brukt den gamle Crea-X, som er creapure kreatin - og det er jo solid kvalitet.

 

D-pinitol har forskning bak som som insulinhermer, slik de skriver. Det er en samlestudie jeg leste for et år siden ca, som viste at kreatin+d-pinitol gjør at kreatinnivåene kommer raskere opp.

Forhåpentligvis betyr dette og at man kan dosere noe lavere, og slippe vannretensjon utenfor muskulaturen - uten å miste effekten man er ute etter.

 

Selv responderer jeg dårlig på kreatin, bare tar det fordi det er dokumentert at det gir signaler til muskelvekst. Tror jeg kjøper denne med d-pinitol neste gang for å se effekten. Det er noe dyrere, men det er jo allikevel et rimelig tilskudd. Med den pakken er det 673,- for et halvt år.

Lenke til kommentar

LOL

Lukte surt av tissemann.. Tenke seg til! Tror nok han hadde vært borti noe annet enn kreatin, ja...

 

Har lagt inn bestilling på X-life nå. Blir å prøve Crea-X. Det var ikke rare kostnaden så.... Leste du artikkelen til han legen jeg ga deg? Jeg har litt trua på vår venn Brynjulf skjønner du...

Lenke til kommentar
Hehe det har jeg aldri hørt om, og heller ikke merket selv :)

 

Husker jeg hadde en kompis som mente det begynte å lukte surt av tissemannen hans når han brukte kreatin. Måtte forklare pent at det var nok ikke derfor

 

Kunne ikke huske å ha hørt om det før, derfor jeg stussa litt...

 

haha, lukte surt av tissemannen :new_woot:

Lenke til kommentar
LOL

Lukte surt av tissemann.. Tenke seg til! Tror nok han hadde vært borti noe annet enn kreatin, ja...

 

Har lagt inn bestilling på X-life nå. Blir å prøve Crea-X. Det var ikke rare kostnaden så.... Leste du artikkelen til han legen jeg ga deg? Jeg har litt trua på vår venn Brynjulf skjønner du...

 

Det var et veldig fint og utfyllende svar på omega-fettsyrer fra Brynjulf :)

Kort fortalt: Bruk omega 3 fra marine kilder, og prioriter tilskudd av det ovenfor planteoljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...