Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, har 5 bokser enda.

Det er det samme som Nitro Fuel.

Den fungerer som beskrevet.

Verdt pengene om kosten og proteintilskuddet er på plass, samt omega fettsyrene og treningsprogrammet er passe fornuftig.

Boksen med kreatin står på hylla og da blir neste produkt som er verdt pengene crea/nitro.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei :D

 

Tenkte jeg skulle gå for M-Factor 4 kilo når som jeg starter med litt hardere trening, og om det ikke er noen innvendinger eller dere vil anbefale meg noe annet hopper jeg til spørsmålet mitt.

 

Sammen med protein, trenger jeg også karbohydrater, kan jeg like godt sukkre proteinshaken min med sukker eller trenger jeg noe mer? Noe ala Nitro Fuel eller lignende?

 

Håper på et kjapt og enkelt svar :)

Lenke til kommentar

Sant som du sier, først kosthold så kosttilskudd. Jeg trener egentlig noe raskt etter trening fordi jeg trener 2 ganger om dagen. Så det går vel en time før neste trening igjen og da må glykogen lagrener være full. Kunne tenkt meg å drikke en halv liter med sjokolademelk på dager det er to treninger, men har funnet ut at dette blir bare for økomisk dyrt. Rosiner og bananer, nja, tar vel en stund før det går inn i blodet.

 

Vil vel tippe på at alle produkter som er karbohydrat inneholder Maltodextrin i stor eller liten grad. Carbo Fuel og Muscle Carb er vel det samme, bare prisen er anderledes.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...