Gå til innhold

Første glimt av Max Payne (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Frakk i Sør-Amerika hadde blitt feil, men den største feilen er jo at dei er i Sør-Amerika! Minner desverre alt for mykje om GTA.

 

Skulle heller vært en ny GTA til Ps3 og xbox 360, GTA er jo underverket til Rockstar.

Liker ikke sånne linære engangs-spill noe særlig.

 

Motoren til GTA IV er allerede der så tar vel ikke så lang tid til en ny GTA.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max Payne funka, eg har aldri spelt FPS med liknande stemning. Ei så sjeldan perle bør hedrast og haldast ved like.

 

GTA er eit bra spel, for all del, men GTA og Max Payne er to veldig forskjellige spel. Å bruke same motor er for så vidt greit, men det visuelle ser ut som GTA, det er eg skeptisk til.

Lenke til kommentar

Er ikke ute etter og si "slutt opp og syt"

Mer den gi det en mulighet og håper de klarer og gi oss Payne-følelsen( med de bildene som utgangspunkt så sitter jeg selv med..FUCK NO-følelsen).

Har selv mitt bilde av Max brent inn i huet, men jeg vil gjerne ha et lite håp at de kan klare det og kanskje gi oss noe nytt med Max.

Kanskje jeg er for optimist:S

Likte ikke GTA-grafikken heller så det er sagt.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Bare se på Die Hard filmene, Bruce har forandret seg voldsomt i løpet av disse. Siste var han jo ganske lik max kan se ut til å bli denne gang. Jeg synes faktisk at den siste var bedre enn de før, selv om hovedrollen har endret seg..

 

Jeg tror at dette blir et bra spill, men kanskje ikke helt likt som de to før seg.. Ikke skyt postmannen før du har sett hva brevet er... (ehmmz, mulig at det ordtaket ikke virka ja....)

Lenke til kommentar

Max Payne aka Sam Fisher..

 

jeg vil ikke avskrive dette spillet sånn her og nu, men det tar et svært steg til side mtp. at det ikke kjører i samme stil som før. Det er jo lov å være nytenkende, men å fjerne akkurat det som gjorde MP kult er jo å skyte seg selv så smått i leggen vel?

Lenke til kommentar

Syns dette virker kult jeg. Er stor fan av de to første spillene, men har absolutt ikke noe imot denne utviklingen så lenge spillet blir bra og har en god historie.

 

Det er jo tross alt begrenset hva de kunne gjort. Siden det sikkert er folk her som ikke har spilt gjennom de to første spillene så putter jeg litt i spoiler.

 

 

 

Max Payne har hevnet seg på alle som hadde noe med kona og datterens død. Å prøve å tyne mer ut av dette hadde blitt litt dumt etter min mening.

 

 

 

Som alle andre amerikanere på kant med loven og på rømmen, så er faktisk Sør-Amerika et veldig vanlig sted å dra og det er derfor helt naturlig at også Max Payne drar hit. Og på grunn av varmen måtte han selvsagt kaste skinnfrakken.

 

Max Payne er allerede i de to første spillene omtrent selve definisjonen på en die hard person. At de trekker denne sammenligningen et lite skritt lenger er ikke meg imot. :p

Lenke til kommentar

Hele poenget med Max Payne er vel at han _aldri_ rømmer, han oppsøker jævlene og dreper de! Så hvorfor i all verden skulle han rømme til Afrika? Satser på han er der for å ta hevn jeg. Det er det eneste som gir mening. Hvis ikke har de bæsja langt oppetter beina.

Lenke til kommentar
Hele poenget med Max Payne er vel at han _aldri_ rømmer, han oppsøker jævlene og dreper de! Så hvorfor i all verden skulle han rømme til Afrika? Satser på han er der for å ta hevn jeg. Det er det eneste som gir mening. Hvis ikke har de bæsja langt oppetter beina.

 

Sør-AMERIKA, ikke afrika ;) Nok av bad guys å finne i sør-amerika (og ned, vi greier ikke alle unden en kam nå................)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...